Covernumre til Evanescence-koncerten
Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 21-10-03 12:28

Jeg var til Evanescence-koncerten i går. Cirka midt i sættet spillede
de et cover-nummer, men hvad er det nu det hedder ?
Fed koncert i øvrigt.

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 21-10-03 13:44

At Tue, 21 Oct 2003 13:27:36 +0200, Jonas Engelhardt mumbled something like:
> Jeg var til Evanescence-koncerten i går. Cirka midt i sættet spillede
> de et cover-nummer, men hvad er det nu det hedder ?

Hej Jonas (long time)

Coversangen var Smashing Pumpkins' "Zero", efter min mening koncertens
højdepunkt.

> Fed koncert i øvrigt.

Diskutabelt - Ikke at jeg gider at diskutere det, dog :)

--
Lasse Bjørn Jensen
Bass players do it deeper

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-10-03 23:11

On Tue, 21 Oct 2003 13:27:36 +0200, Jonas Engelhardt <jonas@noffence.dk>
wrote:

>Jeg var til Evanescence-koncerten i går. Cirka midt i sættet spillede
>de et cover-nummer, men hvad er det nu det hedder ?

Som allerede nævnt var det Zero med Smashing Pumpkins

>Fed koncert i øvrigt.

Helt enig :D

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.