Habahabazutzut og UrgaNøf
Fra : Jan

Dato : 20-10-03 17:17

Nej, jeg er ikke stiv, men kunne virkelig trænge til et genhør med de
jävla
svenskere der i sin tid fabrikerede en landeplage uden lige.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
--
MVH Jan

Fra : Kirsten Jensen

Dato : 20-10-03 17:23

Hvad vil du have at vide ????

mvh
Kirsten

Fra : Jesper Makholm

Dato : 20-10-03 17:27

On Mon, 20 Oct 2003 18:22:36 +0200, "Kirsten Jensen"
<timoti@jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad vil du have at vide ????
>
>mvh
>Kirsten
>"Jan" <jrsimons@adr.dk> skrev i en meddelelse

tja, jeg sidder også med det sprøgsmå.

Oldgames.nu -- Verdens største side med gamle spil

Oldgamers.dk -- Verdens største forum om gamle spil

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-10-03 17:55

Jan <jrsimons@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f940a5a$0$45335$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nej, jeg er ikke stiv, men kunne virkelig trænge til et genhør med de
> jävla
> svenskere der i sin tid fabrikerede en landeplage uden lige.
> Er der nogen der kan hjælpe mig?
_________

Ønsk den på en af Danmarks mange folkelige slagermusikradioer. Jeg tror nok
at den var med "Caramba".

Hilsen Åge

Fra : sune vuorela

Dato : 20-10-03 21:12

En der kalder sig "Jan" <jrsimons@adr.dk> skrev:

>Nej, jeg er ikke stiv, men kunne virkelig trænge til et genhør med de
>jävla
>svenskere der i sin tid fabrikerede en landeplage uden lige.
>Er der nogen der kan hjælpe mig?

Caramba med hubba hubba zoot zoot

--
Sune

Fra : Jan

Dato : 20-10-03 21:40

Ah, tak. Og tak fordi i bar over med mig, og min manglende evne til at
formulere et klart spørgsmål.
Venlige hilsner
jan

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-10-03 05:18

Jan <jrsimons@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f944826$0$45325$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ah, tak. Og tak fordi i bar over med mig, og min manglende evne til at
> formulere et klart spørgsmål.
> Venlige hilsner
> jan

_______