Væddemål om C.V. Jørgensen
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-10-03 11:23

A hævder hårdnakket at C.V. blev inspireret til at skrive Costa del
Sol-sangen, fordi han et års tid tidligere havde set en reportage i
Billed-Bladet om samme emne, og med stort set samme udtalelser
som han bruger i sangen.

B siger nul amigo - og at teksten intet har med noget fra Billed-Bladet
at gøre.

Håber, nogen fra gruppen kan opklare sagen.

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-10-03 11:45

Jørgen Grandt <UnstableBut@OnCable.dk> wrote:
> [...]
> Sol-sangen, fordi han et års tid tidligere havde set en reportage i
> Billed-Bladet om samme emne, og med stort set samme udtalelser

Uden at ville lægge hovedet på blokken, mener vi at Billed-Blads historien
er rigtig.

/ Flying Hotdogs

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-10-03 16:22

"Flying Hotdogs" skrev:

> Uden at ville lægge hovedet på blokken, mener vi at Billed-Blads
> historien er rigtig.

Fint, for det mener jeg (A) nemlig også! Jeg er 100% sikker på jeg
så billederne og historien i et af min gamle mors blade fra dengang -
og altså fra *før* sangen udkom på plade.

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-10-03 10:46

Jørgen Grandt wrote:

> Fint, for det mener jeg (A) nemlig også!

Hvad med at spørge på debatforumet på http://www.cvjoergensen.dk/ hvis der er
nogen der ved det, så må det være dem der skriver der,,,

Ivar