En sand fra 80'erne......
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 19-10-03 19:51

.....måske fra i slutningen af 70'erne.

En mandegruppe, som jeg tror jeg noget med Rocky Bernet, havde et hit
tilbage i den tid.

Hvem kan navnet??

Fra : Marco

Dato : 19-10-03 20:08

> En mandegruppe, som jeg tror jeg noget med Rocky Bernet, havde et hit
> tilbage i den tid.
>
> Hvem kan navnet??

Kan det være "Tired Of Toein' The Line,,"... ROCKY BURNETTE ??

Du kan tjekke http://www.burnette-rock.com/RockyBurnette.htm

Jeg ved ikke om det er den her du tænker på, men sangen er ihvertfald meget
god.

Vi sendez
Marco

Fra : Ralph

Dato : 19-10-03 21:52

"Marco" <marcom@NOSPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det være "Tired Of Toein' The Line,,"... ROCKY BURNETTE ??
>
> Du kan tjekke http://www.burnette-rock.com/RockyBurnette.htm

Har lyttet, men hvad hed hittet med Toto - NÆSTEN samme titel.

--
venligst
Ralph

Fra : Marco

Dato : 20-10-03 18:33

> Har lyttet, men hvad hed hittet med Toto - NÆSTEN samme titel.
>
> --
> venligst
> Ralph

....er det "Hold the line" ?
Det er da også et forygende godt nummer.

Vi sendez
Marco

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 19-10-03 21:54

> Kan det være "Tired Of Toein' The Line,,"... ROCKY BURNETTE ??
>
> Du kan tjekke http://www.burnette-rock.com/RockyBurnette.htm
Bingo!! Tak for hjælpen!