Gæt en sang
Fra : Martin

Dato : 16-10-03 22:47

Hej!

Hørte en genindspilning af hvad jeg tror er en gammel 80'er sang i
radioen i dag.

Teksten går noget i retning af: "you, you ring my tingeling. You, my
ding dang dong." Det er en kvinde der synger, og andet ved jeg faktisk
ikke.

Ja, teksten er åndssvag, men nu kan jeg altså ikke få sangen ud af
hovedet igen, så jeg håber nogen kan hjælpe. Jeg er specielt
interesseret i info om originalversionen af sangen.

På forhånd tak!

Martin

Fra : Ralph

Dato : 16-10-03 22:55

"Martin" <martinlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedet igen, så jeg håber nogen kan hjælpe. Jeg er specielt
> interesseret i info om originalversionen af sangen.

Gruppen var/er hollandsk, google giver ingenting.

--
Venligst
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 11:13
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-10-03 23:17

> [...]
> radioen i dag.
>
> Teksten går noget i retning af: "you, you ring my tingeling. You, my

Phill & Company - Tralala og den er fra 1984

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Martin

Dato : 17-10-03 09:41

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote in message news:<3f8f18f0$0$27381$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Phill & Company - Tralala og den er fra 1984

Takker mange gange, næste opgave bliver at få fat i sangen....

Martin

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 17-10-03 10:43

Martin skrev:

> Takker mange gange, næste opgave bliver at få fat
> i sangen....

Hvordan vil få den sang ud af din interne memory senere?

--
'rluf

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-10-03 15:47

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Hvordan vil få den sang ud af din interne memory senere?

Godt spørgsmål, jeg har haft den lortesang på hjernen siden 1984.
Hvis du finder ud af det Martin, gider du så poste herinde.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 17-10-03 11:29

man kan jo altid spørghe mig om jeg kan finde den!

vinyl - MC - eller CD?

:)

Fra : Jan Andersen

Dato : 18-10-03 03:03

> [...]
>
> Teksten går noget i retning af: "you, you ring my tingeling. You, my
> ding dang dong." Det er en kvinde der synger, og andet ved jeg faktisk

5 x KAJ lavede en dansk version , som faktisk også er ret sjov,
Jeg tror de kaldte den "Min Trallala ". Den udgave
er måske lettere at få fat på. MVH JAN.