Hvilket Queen-nummer?
Fra : Prinsessen

Dato : 16-10-03 21:44

Jeg har har hørt et Queen-nummer i radioen i dag (vistnok på MixFM),
omkvædet lyder noget i retningen af:

"....eeasy like Sunday morning.." eller noget i dén dur (er ikke helt
sikker). Jeg er næsten sikker på at det er Queen, men kan ikke komme i
tanker om hvad nummeret hedder??

Prinsessen

Fra : Christian Muus

Dato : 16-10-03 22:08

"Prinsessen" <a@strof.snot> wrote in message
> [...]
>
> "....eeasy like Sunday morning.." eller noget i dén dur (er ikke helt
> sikker). Jeg er næsten sikker på at det er Queen, men kan ikke komme i

Det er ikke Queen, men enten Faith No More eller det band med Lionel Richie,
som jeg ikke lige kan huske hvad hedder med "I'm Easy"

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-10-03 22:16

Christian Muus wrote:

> Det er ikke Queen, men enten Faith No More eller det band med Lionel Richie,
> som jeg ikke lige kan huske hvad hedder med "I'm Easy"

Commodores.

/David

Fra : Leif Bonde

Dato : 17-10-03 10:06

Kunne godt være lasing on a sunday afternoon fra lp a nigth at the opera med
Queen

mvh

Fra : Joda

Dato : 17-10-03 21:08

Det er LAJONÆL RITJI med
EASY.
Se fx.
http://www.lyricsdepot.com/lionel-richie/easy.html
eller måske
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00007KQ70/qid=1066421079/sr=8
-1/ref=sr_8_1/102-1394279-3976169?v=glance&s=music&n=507846

Prinsen (ham uden Mary)

Fra : Peter E K

Dato : 21-10-03 01:01

Lyder den lidt sjovt, og sådan lidt gimmick agtig?
med guitar solo i midten, og masser af Queen kor?
så er det nok den her

lazing on a sunday afternoon:

I go out to work on a monday morning,
tuesday I go off to honey moon,
I'l be back again before it's time for sunny-down,
I'l be lazing on a sunday afternoon

bicycling on every wednesday evening
thursday I go waltzing to the Zoo
I come from London town, I'm just an ordinary guy,

Fridays I go painting in the Louvre
Im bound to be proposing on a saturday night
I'll be lazing on a sunday
lazing on a sunday
lazing on a sunday afternoon.

Vh