cd søges
Fra : steen

Dato : 16-10-03 15:51

Jeg prøver i denne grubbe, i 1998 udgav de kbh´s skraldemænd (R98) en cd,
hvor kan man få fat i den ? jeg har prøvet google, TP og øresneglen

på forhånd tak
mvh Steen

Fra : John

Dato : 16-10-03 19:25

"steen" <steen@37.com> skrev i en meddelelse
> Jeg prøver i denne grubbe, i 1998 udgav de kbh´s skraldemænd (R98) en cd,
> hvor kan man få fat i den ? jeg har prøvet google, TP og øresneglen

De Københavnske Biblioteker har en on-line søgemaskine. Prøv den.

Mvh

John

Fra : steen

Dato : 17-10-03 17:01

jeg har været forbi biblioteket, desværre var der ingen gevinst

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 19-10-03 17:07

Hvis jeg er heldig får jeg en i morgen...men det kan være at der findes 3
forskellige CD'er, hvilken er det mere præcist du leder efter?

:)

Fra : steen

Dato : 19-10-03 19:08

Så vidt jeg ved findes der kun en cd der er udgivet i 1998

Fra : steen

Dato : 24-10-03 15:54

der er godt nok lang tid til i morgen, det er anden gang at
"Rocknrolldetective" lover at skaffe noget, hvad kan han ? intet !

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 24-10-03 16:23

Jeg gør dig en fucking tjeneste - har ikke set min skraldemand siden i
mandags!

Hvis du tror at jeg render ham på dørene for at få en gratis CD til dig
tager du fejl!

Ting tar den tid ting tar!

Hvis du ikke har den fornødne tålmodighed må du skaffe lortet selv!

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 24-10-03 16:26

Lad mig lige tilføje at jeg ikke har lovet dig en skid

Jeg skriver at hvis jeg er heldig får jeg en i morgen - det betyder sgu ikke
at jeg skal hoppe og springe for dig!

Fra : steen

Dato : 25-10-03 04:51

Jeg har på intet tidspunkt sagt noget om at du har lovet noget gratis, men
hvis vi skrure tide tilbage til d. 9-9-2003 kl.17.42 skriver du i dk.
marked.privat.musik. citat: jeg skal nok finde den til dig, jeg er bare
nysgerrig citat slut
men glem det bare jeg finder den selv