Hvilken sang ?
Fra : Skirk

Dato : 16-10-03 14:10

Hej

Jeg søger en sang som hittede for en ja måske 8 år siden (måske mere) jeg
kan huske i musik videoen at der var en neger med et stort afrohår der går
rundt. I sangen synger de noget i retning af:

Theese time movin to my mind
Theese time movin to my mind
osv.

Jeg er ikke sikker på om det er det der bliver sunget.

Er der en der kan nævne kunster og sangtitel ud fra disse sparesomme
oplysninger ? :)
jeg ville blive monster gald

Fra : Troels

Dato : 16-10-03 14:34

> Er der en der kan nævne kunster og sangtitel ud fra disse sparesomme
> oplysninger ? :)

Kan du beskrive hvilken genren det er lidt mere? Et gæt kunne være The
Bucketheads - The Bomb! (These Sounds Fall Into My Mind).

> jeg ville blive monster gald

Uhh! Så bare glem det ;)

/Troels

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-03 19:24

Troels wrote:

> Kan du beskrive hvilken genren det er lidt mere? Et gæt kunne være The
> Bucketheads - The Bomb! (These Sounds Fall Into My Mind).

Åhr HVAD den er fed!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Skirk

Dato : 16-10-03 21:17

Ja for fanden Troels det er den tusinde tak :)

WRAARRRR