Hiphop suger!
Fra : Rikard Hallgren

Dato : 16-10-03 12:38

Någon mer än jag som tycker att hiphop suger?
Man kan inte kalla det musik!!!

Fra : Propellen

Dato : 16-10-03 15:27

On 16 Oct 2003 04:38:11 -0700, rikardh@isgy.nu (Rikard Hallgren)
wrote:

>Någon mer än jag som tycker att hiphop suger?

>Man kan inte kalla det musik!!!
Fordi?

--

/Prop

Fra : Q

Dato : 16-10-03 18:35

"Rikard Hallgren" <rikardh@isgy.nu> skrev i en meddelelse
> Någon mer än jag som tycker att hiphop suger?
> Man kan inte kalla det musik!!!

Jeg vil gerne give dig ret, men hvis du vil starte en debat om emnet er du
nok nødt til at komme med nogen argumenter HVORFOR

/peter

Fra : Ralph

Dato : 16-10-03 20:28

> Någon mer än jag som tycker att hiphop suger?
> Man kan inte kalla det musik!!!

Du er ikke alene, der bor en mand på Fur (en lille ø i Limfjorden, i
Danmark) som hedder Åge Halldorsson, jeg er temmelig sikker på at han er
enig med dig - ellers kender jeg ikke nogen. Jeg TROR også at min -salig -
far ville være enig med dig, men han kunne også kun lide een sang "When I´m
cleaning windows" kan desværre ikke huske kunstneren, men den stammer fra
omkring 1920.

Hvad betyder "suger", stinker? (det samme som lugter, bare lidt værre)

--
Venligst
Ralph

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 16-10-03 21:15

> Hvad betyder "suger", stinker? (det samme som lugter, bare lidt værre)
>
> --
> Venligst
> Ralph

Jeg gætter på "sutter". Altså udsagnsordet!

Fra : Morten Steen

Dato : 16-10-03 22:30

lide een sang "When I´m
> cleaning windows" kan desværre ikke huske kunstneren, men den stammer fra
> omkring 1920.

George Fornby.

Og jeg er i øvrigt stor hip-hop elsker. Har 150+ stykker vinyl, og 500+
CD'er, kun med hip-hop. Og en hel del andet.

Morten

Fra : Ralph

Dato : 16-10-03 22:49

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
> lide een sang "When I´m
>
> George Fornby.

Helt korrekt, næsten, ForMby - øh hvor gammel er du, min far ville have
været 92 hvis han levede endnu?

--
Venligst
Ralph

Fra : Morten Steen

Dato : 16-10-03 23:45

> Helt korrekt, næsten, ForMby - øh hvor gammel er du, min far ville have
> været 92 hvis han levede endnu?

Nå ja. My bad.
Jeg er da stærke 28, men lige DET nummer er jo en klassiker. :)

Morten

Fra : Troels

Dato : 17-10-03 00:49

> [...]
I´m
> cleaning windows" kan desværre ikke huske kunstneren, men den stammer fra

Uh.. sikker mange penge man kunne have sparet på musik, hvis man bare skulle
have et album i sin samling (hvis man altså så kan kalde det en samling).

/Troels

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-10-03 13:57

Ralph wrote:

> [...]
> -salig - far ville være enig med dig, men han kunne også kun lide een
> sang "When I´m cleaning windows" kan desværre ikke huske kunstneren,

Din far ville have elsket soundtracket til Cohen-filmen "Brother where
art thou".

> Hvad betyder "suger", stinker? (det samme som lugter, bare lidt værre)

"sucks"

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-10-03 14:24

Sune Mika Salminen wrote:

> Din far ville have elsket soundtracket til Cohen-filmen "Brother where
> art thou".

/David

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-10-03 17:33

David Rasmussen wrote:
> [...]

Hvorfor skal du nu blande O ind i det?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-10-03 17:46

Sune Mika Salminen wrote:

> Hvorfor skal du nu blande O ind i det?

"O Brother Where Art Thou"
http://us.imdb.com/title/tt0190590/

Iøvrigt en virkelig god film :)

/Robert

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-10-03 18:49

Robert Eriksen wrote:

> "O Brother Where Art Thou"

Gud ja.

> Iøvrigt en virkelig god film :)

Helt enig.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Hans Huttel

Dato : 17-10-03 15:22

Sune Mika Salminen skrev:

>Din far ville have elsket soundtracket til Cohen-filmen "Brother where
>art thou".

Hov hov! Det er bluegrass-musik. George Formby var en britisk komiker,
meget langt fra den amerikanske bluegrass-musik.

DR2 viste for ikke så længe siden D.A. Pennebakers film "Down From The
Mountain" med optagelser fra den koncert i Nashville hvor musikerne bag
lydsporet til "O Brother Where Art Thou" optrådte.

Fin film i øvrigt. Den eneste gang jeg har oplevet Gillian Welch og
David Rawlings på dansk tv.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-10-03 17:32

Hans Huttel wrote:

> Hov hov! Det er bluegrass-musik. George Formby var en britisk komiker,
> meget langt fra den amerikanske bluegrass-musik.

Hm. Nå nå! Jeg synes jeg har hørt den i en amerikansk version.

> [...]
> bag lydsporet til "O Brother Where Art Thou" optrådte.
>
> Fin film i øvrigt. Den eneste gang jeg har oplevet Gillian Welch og

Det lyder godt. Men det er stadig ikke alle der kan se DR2...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?