Bombay - this is flight no. 44
Fra : Kim Hansen

Dato : 13-10-03 06:16

Jeg søger oplysninger om en bestemt sang og håber, at nogle af de
ærede brugere af gruppen kan hjælpe.

* Sangen udkom ca. 1983 og er en dansk sang.

* Jeg husker en musikvideo - sikkert spillet i et Jørgen de Mylius
program - der foregår i et passagerfly. Forsangeren og de andre
passagerer - bl.a. et par Hare Krishna munke! - synger et omkvæd, der
lyder noget i retning af "Bombay - this is flight no. 44, Bombay -
this is flight no. 44, og der var intet, der kunne stoppe det fly..."

* Det forekommer mig, at det kunne være Tom Lundén/Bifrost, men jeg
har ikke kunnet verificere dette.

Er der nogen, der ved hvad nummeret hed, hvem kunstneren var, og
hvilken plade den var på?

Venlig hilsen

Kim

Fra : tove lindhøj

Dato : 13-10-03 15:25

Hej du er på rette spor, det er en single plade fra 1983 med BOMBAY BAND a
siden BOMBAY b siden HER GÅR DET GODT med TOM LUNDIN/ JOHN TEGLGÅRD, EN
MERE.

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-10-03 16:28

"tove lindhøj" <tli@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3f8ab5ca$0$14886$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> Hej du er på rette spor, det er en single plade fra 1983 med BOMBAY BAND a
> siden BOMBAY b siden HER GÅR DET GODT med TOM LUNDIN/ JOHN TEGLGÅRD, EN
> MERE.

Hej Tove.

Mange tak for svaret. Det var dejligt at få flere oplysninger om sangen.

Venlig hilsen

Kim