The Sound of Music
Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-03 12:33

Hej allesammen!
Er der nogen kolge mennesker der kan fortælle mig om man kan få klassikeren
"The Sound of Music" på DVD???

Mvh Morten Nielsen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-03 12:36

> Hej allesammen!
> Er der nogen kolge mennesker der kan fortælle mig om man kan få
klassikeren
> "The Sound of Music" på DVD???
>
> Mvh Morten Nielsen

kolge=kloge...

Fra : Maria

Dato : 31-10-03 12:44

"Morten Nielsen" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen!
> Er der nogen kolge mennesker der kan fortælle mig om man kan få
klassikeren
> "The Sound of Music" på DVD???

Hej Morten,

ja det kan man da. Her er den f.eks til 99 kr.
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7024

MVH Maria

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 31-10-03 12:48

Fra : Brian Nielsen

Dato : 01-11-03 11:31

"Morten Nielsen" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej allesammen!
> Er der nogen kolge mennesker der kan fortælle mig om man kan få
klassikeren
> "The Sound of Music" på DVD???

Det kan man da. Bemærk dog at den danske teksning
er meget mangelfuld, idet det kun er dialogen der er tekstet,
ikke sangene. Og da det nu er en musical... suk.
Den engelske tekstning er dog komplet.

/Brian