DVD shops i Sverige ?
Fra : Madsen

Dato : 29-10-03 13:38

Hej

Kender I nogen gode online DVD forretninger
i Sverige som sender til DK ?

mvh Madsen

Fra : Alex Larsen

Dato : 29-10-03 14:14

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128

Fra : Martin Møller

Dato : 30-10-03 10:10

"Alex Larsen" <alex.larsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Madsen" <madsen@portalen.no> skrev i en meddelelse

> http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128

Kan det godt betale sig at købe dvd film i sverige?

Martin

Fra : Madsen

Dato : 30-10-03 11:21

On Thu, 30 Oct 2003 10:09:53 +0100, "Martin Møller"
<mm.randers@musikskole.dk> wrote:

>Kan det godt betale sig at købe dvd film i sverige?

Ja, det er jo bl.a. det jeg forsøger at finde ud af.
Den svenske krone er jo ikke så meget værd som
den danske og der er vel nogen af de svenske
forretninger som sender til danmark.

Det var også for at få et lidt større udvalg.
Somme tider kan jeg ikke lige finde den film jeg
kigger efter hos Future Ent eller Black Star.

mvh Madsen

Fra : Martin Møller

Dato : 30-10-03 12:08

> [...]
>
> Det var også for at få et lidt større udvalg.
> Somme tider kan jeg ikke lige finde den film jeg
> kigger efter hos Future Ent eller Black Star.

Kan bare se at på dvdon.com står prisen opgivet i danske kroner.

Fordelen ved Futureent er jo at de sender gratis ligesom cd-wow.

Martin

Fra : Don G.

Dato : 30-10-03 12:22

Jeg vil da lige henvise til en lille skrivelse om indkøb af DVD og CD i
udlandet:
http://nerdcamp.dk/forum/viewtopic.php?t=168

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 30-10-03 16:13