Catwoman
Fra : Rikke & Brian

Dato : 29-10-03 11:21

Hejsa

Så lige på IMDB at instruktøren Pitof der instruerede den visuelt flotte
franske action/thriller Vidocq. Skal instruere Helle Berry som Catwoman.
Halle Berry kunne jeg undvære, men Pitof lyder spændende, jeg fandt da
ihvertfald Vidocq interessant.

http://us.imdb.com/title/tt0327554/

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Emil Rune

Dato : 29-10-03 16:13

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote in message
> [...]
> franske action/thriller Vidocq. Skal instruere Helle Berry som Catwoman.
> Halle Berry kunne jeg undvære, men Pitof lyder spændende, jeg fandt da

Well, jeg synes projektet lyder katastrofalt (høh). Halle Berry er som regel
forfærdelig, historien kommer ikke til at have noget med DC's etablerede
tegneserieunivers at gøre, og de første publicity billeder byder da godt nok
på T&A, men kostumet ligner tilgengæld noget Fætter BR ikke fik solgt til
fastelavn...

Men døm selv: http://www.superherohype.com/catwoman/index.php?id=207

Hilsen Emil

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-10-03 16:34

Emil Rune skrev om "Catwoman" bl.a.:

> Well, jeg synes projektet lyder katastrofalt (høh). Halle Berry er som regel
> forfærdelig, (...)

Men appetitlig! Og fik hun ikke også en statuette engang?

Apropos misser: Ved I om der findes en Region 2-DVD med billedskønne
Nastassja Kinski i "Catpeople"?

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 29-10-03 18:51

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> wrote in message

> Men appetitlig! Og fik hun ikke også en statuette engang?

Skulle det nu være garant for talent? ;)

> Apropos misser: Ved I om der findes en Region 2-DVD med billedskønne
> Nastassja Kinski i "Catpeople"?

Det gør der da ihvertfald; en temmelig flot udgave endda med en del
ekstraguf. Men den er desværre uden danske undertekster, hvis det har
betydning. Bensonsworld har den på tilbud lige nu:
http://www.bensons-world.co.uk/dvd/products/8/7000000082114.asp

Hilsen Emil

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 29-10-03 19:40

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> wrote in message

SNIP

Christ almighty... Så var det da bedre om de fik gang i Batman vs. Superman
filmen.

Anders Hyltoft

Fjern (REMOVE) ved svar på e-mail...
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 30-10-03 09:34

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse
> [...]
nok
> på T&A, men kostumet ligner tilgengæld noget Fætter BR ikke fik solgt til

Okay der ødelagde du lige min interesse for filmen Sikke dog en elendig
maske hun skal have på. Nå ja så er det nok ikke en man skal glæde sig for
meget til. Det var nu mest Pitof der interesserede mig. Halle Berry har jeg
haft det lidt svært med siden hun stortudede da hun fik sin oscar.

Mvh. Brian

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-10-03 14:18

Rikke & Brian wrote:

> Okay der ødelagde du lige min interesse for filmen Sikke dog en
> elendig maske hun skal have på.

Så kunne de da ligeså godt have fundet en amatørskuespiller.. Hvis man
alligevel ikke skal se ansigtet så kan det jo sådan set være ligemeget at
det er hende som spiller..

> Halle Berry har jeg haft det lidt svært med siden hun stortudede da
> hun fik sin oscar.

Hehe jeg har det på præcis samme måde. De burde have klippet hendes tuderi
ligesom de klippede Michael Moores tale.

Nårja, hun burde jo slet ikke have modtaget den oscar.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk