Allo Allo på DVD
Fra : Jørgen S

Dato : 28-10-03 15:02

Juhuu, det skete... Har ventet mange mange år på at Allo Allo skulle blive
udgivet på video eller DVD.

Det er godt nok over et år siden at det skete (jeg er ikke så hurtigt,
hehe). Og nu til spørgsmålet, hvis jeg køber denne:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000067A8U/ref=/026-7356763-6913221

Er der så danske undertekster på?

Tjaa, nu mangler jeg så bare en DVD afspiller og at de resterende seasons
bliver udgivet (er der nogen som ved noget om det?).

--
Jørgen Sørensen

Fra : Zodiax

Dato : 28-10-03 18:24

"Jørgen S" <j_sorensen_mini2@hotmail.com> wrote
> [...]
>
> Det er godt nok over et år siden at det skete (jeg er ikke så hurtigt,
> hehe). Og nu til spørgsmålet, hvis jeg køber denne:

Nix

--
Zodiax

Fra : rane

Dato : 29-10-03 18:23

On Tue, 28 Oct 2003 15:02:04 +0100, "Jørgen S"
<j_sorensen_mini2@hotmail.com> wrote:

>Juhuu, det skete... Har ventet mange mange år på at Allo Allo skulle blive
>udgivet på video eller DVD.

Niiice...er amazon det eneste sted man kan købe denne DVD? Forslag
til andre mulige onlineshops modtages gerne :)

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-10-03 22:25

Således skrev rane <nada@adasf.com> i dk.kultur.film Wed, 29 Oct 2003
18:22:59 +0100:

>Niiice...er amazon det eneste sted man kan købe denne DVD? Forslag
>til andre mulige onlineshops modtages gerne :)

Blackstar har den også, til stort set samme pris. Der ryger desuden
noget porto på.

<http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000070954>

Knud
--
Chopped cabbage - not just a good idea... it's THE SLAW.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 29-10-03 23:06

http://www.bensons-world.co.uk/dvd/products/7/7000000070954.asp