Evil Dead II
Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-10-03 20:46

Jeg har fået denne klaaasiker på DVD - når Evil Ed angriber Bobby Jo og
bider håret af hende, henter Ash en økse og hugger hans hoved i 2 dele og
grønt blod sprøjter ud over alt fordi han bliver hugget i stykker. På
kommentarsporet fortælles der at scener med Evil Ed der rejser sig og slås
videre med et halvt hoved er optaget, men ikke med i filmen..... nu mener
jeg så at da jeg i slutningen af 80'erne lejede denne film i min lokale
Video4 VAR denne scene med - husker jeg helt forkert eller hvad? - dette er
så den danske udlejnings vhs film jeg taler om - kan nogen be- eller
afkræfte dette?
Den danske udlejningskasette er nok ikke sån lige at hitte, men jeg kan da
huske den stod på hylden dengang - vi lejede den i den tro det var en alm.
actionfilm og min ven jeg var noget chokket bagefter.... nu er filmen jo ren
kult!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-10-03 21:46

sniper_Nolight escribió / skrev

http://www.imdb.com/title/tt0092991/alternateversions

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 26-10-03 22:18

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> sniper_Nolight escribió / skrev

> http://www.imdb.com/title/tt0092991/alternateversions

Skal det forståes sådan, at hvis man køber Anchor Bay udgivelsen, så får man
alle de scener med som der er omtalt i linket?

Linda der brækker sig, Ash der æder et egern osv.???

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-10-03 09:24

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> escribió

> Skal det forståes sådan, at hvis man køber Anchor Bay udgivelsen,
så får man
> alle de scener med som der er omtalt i linket?
>
> Linda der brækker sig, Ash der æder et egern osv.???

Sådan vil jeg da umiddelbart forstå det, men jeg kan da lige kigge
min anchor bay version igennem når jeg kommer hjem idag.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-10-03 18:52

> så får man

> Sådan vil jeg da umiddelbart forstå det, men jeg kan da lige kigge
> min anchor bay version igennem når jeg kommer hjem idag.

nej sån er det ikke - jeg har lige set den og scenerne med egernet osv har
aldrig været vist i den endelige film, men det er med i ekstramaterialet -
det er kun scenen med evil ed jeg mener at have set før - kan osse være jeg
blander noget sammen - den version jeg har skulle være den fulde version.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131118896
denne version er stort set identisk med den der udkom i tin box og skulle
være den bedste udgivelse der er - men det med evil ed driller mig lidt og
jeg må indrømme at kommentarsporet med sam raimi, greg nicotero og Ash ikke
hjælper meget, de omtaler allle disse scener som skudt men aldrig brugt -
mest pga at de gerne ville have en R rating og ikke X.... men stadig - jeg
mener jeg har set det... men som sagt, egernet, linda der brækker er
aldrig blevet vist i den endelige version, men man kan se brækresterne om
munden på hende i skruestikken - fed udgivelse ellers - både extras og
kommentar er det hele værd!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-10-03 18:55

lad mig lige tilføje: hvis i tænker på at anskaffe jer evil dead III (Army
of Darkness) så sørg for at købe Region 3 udgivelsen fra MGM der er alle
andre versioner overlegne i både billed og lyd!

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 27-10-03 20:55

> [...]
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131118896
> denne version er stort set identisk med den der udkom i tin box og skulle

Tin Box

Er det den der Limited Edition madkasse?

Jeg syntes seriøst at den udgivelse er noget lort!
Ingen undertekster og en meget ringe og lav lyd.

Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-10-03 22:01

> Tin Box
>
> Er det den der Limited Edition madkasse?

ja vist nok kun 50000 eksemplarer og ikke til at købe fra ny mere, men den
findes så i alm cover osse bare uden en eller anden booklet eller lign. Det
er den jeg har.

> Jeg syntes seriøst at den udgivelse er noget lort!

Jeg kender ikke andre

> Ingen undertekster og en meget ringe og lav lyd.

Ingen tekster er rigtigt nok, men lyden er da umiddelbart ok synes jeg.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 27-10-03 22:40

> [...]
> findes så i alm cover osse bare uden en eller anden booklet eller lign.

Jeps - jeg har nr 39743

> Jeg kender ikke andre

> Ingen tekster er rigtigt nok, men lyden er da umiddelbart ok synes jeg.

Der står godt nok THX digitally remastered....
men lyder er stadig så lav at jeg seriøst skal skrue MEGET op for anlægget
for at høre hvad de siger!
Når der så kommer effekt lyde, så brister mine trommehinder næsten.

Rune