Titel på film
Fra : Zodiax

Dato : 25-10-03 22:27

Jeg leder efter titlen på en amerikansk film, som vist nok handler om nogle
fyre der tager på polterabend i en hytte. De får besøg af en stripper/luder
og kommer til at banke hendes hovede op i en knage så hun dør. Derefter ved
jeg ikke hvad der sker. Er der nogle der kender den?

--
Zodiax

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-10-03 22:36

"Zodiax" <zodiax@jesspar*REMOVE*.dk> skrev:

> [...]
>og kommer til at banke hendes hovede op i en knage så hun dør. Derefter ved
>jeg ikke hvad der sker. Er der nogle der kender den?

Kan det være Porky's? Jeg tror ikke, der er en luder, som dør, men
muligvis en, der lader, som om hun gør det.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Brian Christensen

Dato : 25-10-03 22:45

> [...]
ved
> jeg ikke hvad der sker. Er der nogle der kender den?

Very bad things!

http://us.imdb.com/title/tt0124198/

Brian

Fra : Zodiax

Dato : 25-10-03 23:47

"Brian Christensen" <brianc@fjerndetteesenet.dk> wrote
> Very bad things!
>
> http://us.imdb.com/title/tt0124198/

Jep det var den, tak

--
Zodiax

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-10-03 00:56

"Zodiax" <zodiax@jesspar*REMOVE*.dk> writes:

> Jep det var den, tak

Det er et hotelværelse i Vegas, ikke en hytte, men ja.

Blev lanceret som en komedie. På det plan fejlede den.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Vreden gudinde besyng,
The RockBear. ((^)) som greb Montaquiden Romeo."

Fra : Kasper Møller

Dato : 26-10-03 09:55

Peter B. Juul wrote:

> Det er et hotelværelse i Vegas, ikke en hytte, men ja.

Ja men den er sjålet direkte fra en anden amerikansk film, hvor der sker lige præcis det samme,
bortset fra at den foregår i brudgommens hjem.... kan ikke lige komme på titlen, men kan tydelig
huske at jeg så Very Bad Things næsten lige efter at have set den anden.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-10-03 11:32

Kasper Møller escribió / skrev

> Ja men den er sj†let direkte fra en anden amerikansk film, hvor der
> sker lige pr‘cis det samme, bortset fra at den foreg†r i
> brudgommens hjem.... kan ikke lige komme p† titlen, men kan tydelig
> huske at jeg s† Very Bad Things n‘sten lige efter at have set den
> anden.

Med MArio van peebles, jeg mener den hedder Stag. [tjekker IMDB]:
http://us.imdb.com/title/tt0120192/
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian Muus

Dato : 26-10-03 18:12

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in message

> [...]
titlen, men kan tydelig
> huske at jeg så Very Bad Things næsten lige efter at have set den anden.

Jeg syntes at den mindede meget om "The Big Hit" med Mark Wahlberg

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-10-03 11:34

Peter B. Juul escribió / skrev

> Blev lanceret som en komedie. P† det plan fejlede den.

Jeg mener da at very bad things absolut er en komedie, omend humoren er
mørk og ironisk.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann