Menneskelige skakbrikker
Fra : John Doe

Dato : 25-10-03 16:34

Vær hilset derude i NG

Jeg leder efter navnet på en film jeg så for en del år tilbage.

Så hut jeg visker, omhandler filmen et fly med passagerer, som styrter ned i
en eller anden bananstat der styres af en særdeles ubehagelig despot. Der
bl.a. tvinger de overlevende fra styrtet til at deltage i et spil skak. Vel
og mærke med de overlevende som skakbrikker. Og hver gang en brik bliver
slået hjem... Tja... Så er det i hvert fald slut for denne gang.

Jeg husker desværre hverken skuespillere, år, øvrig handling eller lign.,
men jeg har set hvor skarpe folk normalt er her i gruppen, så jeg sætte min
lid til at I formår at hjælpe mig...

På forhånd tak

John