Mere Woody Allen på DK-DVD?
Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 23-10-03 20:27

Hej.

Er der nogen grund til at tro at film som Zelig, Deconstructing Harry,
Hannah and her sisters kommer på DVD med danske tekster?

Er ved at udvide min Allen-samling og ville lige høre om der er noget at
vente på, eller om jeg bare skal undvære de danske tekster.

mvh Anders

--

Kill the goldfish to reply...
"Your eyes are like two big, fat steaks!"

Fra : Morten Steen

Dato : 23-10-03 22:07

> Er der nogen grund til at tro at film som Zelig, Deconstructing Harry,
> Hannah and her sisters kommer på DVD med danske tekster?

Langt de fleste af R2 UK udgivelserne af Woodys film har danske tekster.
Prøv evt. at checke www.blackstar.co.uk, og se hvilke.

Morten

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 23-10-03 23:45

In news:bn9ftl$25nh$1@news.cybercity.dk,
Morten Steen <morten.x@NOSPAMfilm.dk> typed:

> Langt de fleste af R2 UK udgivelserne af Woodys film har danske
> tekster. Prøv evt. at checke www.blackstar.co.uk, og se hvilke.
>
> Morten

Jo, men det er vel også dem, der fås i Danmark.

F.eks. de tre nævnte film er ikke med danske tekster - derfor mit spørgsmål.
Jeg tror nu ikke selv på at der er noget på vej, men det kunne jo være.

mvh Anders