Sal 1 i cinemaxx i Århus
Fra : Taba

Dato : 22-10-03 16:22

Jeg skal ind og se Matrix 3 i ovennævnte baf og sal og ville høre hvor de
"bedste" pladser er....?
Jeg kan se at den bagerste, store midtersektion er mørkegrå mens den første
store center sektion er lysegrå på ders onlinebestilling, er den bagerste
højere op som i Biocity eller er det en decideret balkon?

/Taba

Fra : Rune Zedeler

Dato : 22-10-03 16:52

Taba wrote:

> Jeg kan se at den bagerste, store midtersektion er mørkegrå mens den første
> store center sektion er lysegrå på ders onlinebestilling, er den bagerste
> højere op som i Biocity eller er det en decideret balkon?

Den bagerste er ikke en balkon. Grunden til, at den har en anden farve
er, at billetterne der er 5 kroner dyrere end i resten af salen.

Lærredet er meget stort, så hvis du er typen der ikke kan lade være med
at læse undertekster så er du nødt til at sidde langt tilbage i salen.
Ulempen ved at sidde langt tilbage er selvfølgelig lyden - samt at du
kommer til at sidde højt oppe og skal kigge ned på lærredet.

Jeg har købt matrix-billetter på 12. række (række G) - dette vil jeg
mene er et passende kompromis.

Bemærk, at lærredet er 2.35:1. Så jo bredere film, jo mere af lærredet
bruges. Dvs. du vil kunne sætte dig tættere på lærredet når du ser
danske film (1.66:1) end amerikanske (1.85:1 eller 2.35:1). Matrix er
2.35:1 og fylder således hele lærredet.

-Rune

Fra : Taba

Dato : 22-10-03 17:10

> Jeg har købt matrix-billetter på 12. række (række G) - dette vil jeg
> mene er et passende kompromis.

Ok, tak for info... Jeg kom "ned" på 11 række midt for (du skal ikke
tilfældigvis ind og se filmen d. 8/11 kl. 12?)

/Taba

Fra : Rune Zedeler

Dato : 22-10-03 20:36

Taba wrote:

> Ok, tak for info... Jeg kom "ned" på 11 række midt for (du skal ikke
> tilfældigvis ind og se filmen d. 8/11 kl. 12?)

Nej, premieren, 5/11 kl. 15

-Rune

Fra : Taba

Dato : 22-10-03 22:53

> Nej, premieren, 5/11 kl. 15

Hehe ok, der var bare nogen der havde taget pladserne lige bag mig og
det var samme række du snakkede om....

/Taba