Indiana Jones boxen: Reg1,2+4
Fra : Per Moreau

Dato : 21-10-03 19:14

Jeg har set at Club Racoon har Indiana Jones boxen som både
reg1, 2 og 4, men umidelbart kan jeg ikke lige se forskellen på de 3
udgivelser de har, andet end regions kodningen.
Ved nogen af jer om der evt er forskelle på de 3 ?

Mvh
Per M.

Fra : KNL DtP

Dato : 21-10-03 19:33

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NOhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved nogen af jer om der evt er forskelle på de 3 ?

http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/comparison.asp?T=1876

Ifølge denne (og flere andre kilder) skulle den engelske R2 udgave været
klippet i Temple of Doom, grundet deres strenge cencur-regler.

De øvrige udgaver skulle været forskånet for dette, hvis jeg altså har
forstået det korrekt.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 22-10-03 12:47

> [...]
> klippet i Temple of Doom, grundet deres strenge cencur-regler.
>
> De øvrige udgaver skulle været forskånet for dette, hvis jeg altså

Mange tak, så er der ingen ko på isen ved at bestille den som Reg1.

Mvh
Per M.