req: info Fredens kriger ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-10-03 00:32

det er en engelsk *soap* på jeg kan ikke huske om den var på 3 eller 6
timer hvor man følger en freds bevarene enhedes kvaler i xjugoslavien
den har jeg mistet på whs - der er well ikke nogen der ved om den er
til at købe og evt. hvad den heder på eng ???

Den er skide Go !!!

--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

Fra : Anders Hertz

Dato : 21-10-03 07:25

On Tue, 21 Oct 2003 01:31:46 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

> [...]
>den har jeg mistet på whs - der er well ikke nogen der ved om den er
>til at købe og evt. hvad den heder på eng ???

Jeg ved ikke om den kan købes:
Men på engelsk hedder den "The Warriors" og er fra 1999.
http://us.imdb.com/title/tt0119873/

/Anders

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-10-03 17:13

On Tue, 21 Oct 2003 08:25:23 +0200, Anders Hertz
<a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> wrote:

>Jeg ved ikke om den kan købes:
>Men på engelsk hedder den "The Warriors" og er fra 1999.
>http://us.imdb.com/title/tt0119873/

den her gruppe styre for wildt - jeg er såre enkelt imponeret over den
viden man kan finde .... nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan
man bestiller den `????

Fra : Anders Hertz

Dato : 22-10-03 09:49

Hos BBC selv ? Pris 14.99 £
http://www.bbcshop.com/invt/bbcv6826

Måske kan den fåes andre steder

/Anders

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-03 07:01

On Wed, 22 Oct 2003 10:48:43 +0200, Anders Hertz
<a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> wrote:

>Hos BBC selv ? Pris 14.99 £
>http://www.bbcshop.com/invt/bbcv6826
>
>Måske kan den fåes andre steder

tak jeg fandt den men må nøjes med den på whs :(
men den er så fed så den skal bare ejse :)