Engelske tekster på Hero DVD?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 20-10-03 14:20

Jeg har set at Hero kommer på DVD herhjemme i løbet af november (juhuu!). Er
der evt. nogen der ved om den udgivelse indeholder engelske undertekster?
(Har at gøre med min omgangskreds.)

PF tak.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-10-03 14:43

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> escribió en el mensaje
> Jeg har set at Hero kommer på DVD herhjemme i løbet af november
(juhuu!). Er
> der evt. nogen der ved om den udgivelse indeholder engelske
undertekster?

Denne har:
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4845

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 22-10-03 02:04

> (juhuu!). Er
> undertekster?
>
> Denne har:
> http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4845

Det ville egentlig ikke gøre noget hvis der også var danske tekster (jeg har
en blandet omgangskreds). Jeg tænker egentlig kun mht. den DVD-udgivelse der
rammer Danmark i november. Anyone?