Riget (The Kingdom) på DVD?
Fra : as

Dato : 18-10-03 16:03

Hej

Er Riget (The Kingdom) af Lars von Trier til at købe på DVD i DK? (kan se at
Kbh.s Bibiliotek er ved at modtage alle 4 DVD-er, men ikek til udlån!)
Nogen der ved hvor de kan købes, eller een der har dem til salg her?

Mvh.

Anders

Fra : Brian Nielsen

Dato : 18-10-03 16:17

"as" <astaehr@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Kbh.s Bibiliotek er ved at modtage alle 4 DVD-er, men ikek til udlån!)
> Nogen der ved hvor de kan købes, eller een der har dem til salg her?

Læs her:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=5322&start=0
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=1358&start=0

/Brian

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-10-03 16:27

"as" <astaehr@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kbh.s Bibiliotek er ved at modtage alle 4 DVD-er, men ikek til udlån!)
> Nogen der ved hvor de kan købes, eller een der har dem til salg her?

De udkom allerede i august. COOP's butikker har bare eneret på salget af dem
indtil en gang i næste måned. Du skal altså kigge efter dem i Kvickly eller
Brugsen. Havde du været lidt hurtigere ude, så kunne du oven i købet have
sparet 200kr på den vejledende udsalgspris, fordi de var månedens
medlemstilbud i FDB. Du kan dog også være heldig at finde dem andre steder.
Fona på strøget havde således en håndfuld for et par uger siden, men de har
ikke fået den leveret igen, og de gør det sikker heller ikke, før COOPs
eneret udløber.

MVH
Jens

Fra : Kurt Brixen

Dato : 18-10-03 16:40

On Sat, 18 Oct 2003 17:26:52 +0200, "Jens Thomsen" <virker@ikke.dk> wrote:

> [...]
>Brugsen. Havde du været lidt hurtigere ude, så kunne du oven i købet have
>sparet 200kr på den vejledende udsalgspris, fordi de var månedens

De står stadig til 299,95 kr. som medlemstilbud:
<http://netbutikken.coop.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=205&dept%5Fid=210&pf%5Fid=5210738>

Kurt Brixen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-10-03 17:08

"Kurt Brixen" <kurt_brixen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> De står stadig til 299,95 kr. som medlemstilbud:

<http://netbutikken.coop.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=20
5&dept%5Fid=210&pf%5Fid=5210738>

Ah. Det var jeg ikke klar over. Ja, så er der ikke så meget at rafle om.
Hvis man ikke allerede *er* medlem af FDB, så koster det jo 50kr. Men for de
50kr får man altså lov til at købe Riget 200kr billigere. Det er da næsten
ikke til at stå for.

Bortset fra en enkelt lille anke - man kan ikke vælge undertekster kun på
den svenske tale. Det er enten undertekster på alt eller slet ingen
undertekster - så er det iøvrigt en super udgivelse. Ansolut værd at have i
samlingen.

MVH
Jens

Fra : Thomas

Dato : 19-10-03 12:45

"Jens Thomsen" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> 50kr får man altså lov til at købe Riget 200kr billigere. Det er da næsten

He he... Jeg havde ikke sådan et kort, men fik lavet et, af netop den
grund!
Lidt underligt egentlig... Den koster 500 kroner, men hvis du har et kort,
slipper
du med 300 kroner. Hvad koster kortet? 50 kroner... Godt så! Stik mig et
kort.

..Thomas

Fra : Jens Thomsen

Dato : 19-10-03 17:00

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> He he... Jeg havde ikke sådan et kort, men fik lavet et, af netop den
> grund!

Det samme her. Det der med dividende har aldrig lokket mig. Men kan man
spare 200kr på en dvd, så hopper jeg straks med på den.

MVH
Jens

Fra : Juggernaut

Dato : 19-10-03 20:23

Jeg mener at have set hele serien til 309,- hos Dvdpusheren.dk

Mvh
Moerch