Clockdown LOTR
Fra : J.O.H

Dato : 16-10-03 22:23

Så er det igen tid til at hive denne frem og smide på sin desktop.
http://www.clockdown.com

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 16-10-03 22:31

Hvornår er det man skal til at lægge sig i kø foran Imperial i KBH?

Fra : Kong Kent

Dato : 16-10-03 22:36

> Hvornår er det man skal til at lægge sig i kø foran Imperial i KBH?

Gå derind i morgen med et telt. Slå det op, og lad som om du vil være der
indtil d. 17. december. Når de hard-core fans så kan se, at ræset om de gode
pladser er begyndt, så kommer der hurtigt en lille flok efter dig, hvorefter
du pakker sammen, og går din vej.

På den måde kickstarter du lige telt-ræset ude foran Imperial en måneds tid
før det ellers ville være gået i gang, og du kan så grine velvidende, at det
er din skyld små 100 mennesker vil ligge og fryse i en hel måned ekstra

En skam jeg bor i Hjørring (50 km. nord for Ålborg), for så kunne jeg godt
finde på at lave sådan et stunt. Men nu har jeg sikret mig HOUSE-SEATS til
premieren heroppe i nordjylland, hvor vi skal se fuckin' maraton med de to
lange versioner af LOTR:FOTR og LOTR:TTT førend vi skal se ROTK. oO(satser
på at få 4 - 5 timers søvn mens de to lange kører, da jeg har set dem begge
et hav utal af gange, og når med garanti også lige at se TTT i den lange
version omkring 3 gange inden jeg skal i biffen d. 17. december).

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 16-10-03 23:03

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> [...]

> et hav utal af gange, og når med garanti også lige at se TTT i den lange
> version omkring 3 gange inden jeg skal i biffen d. 17. december).

Totalt maniacs alle sammen....

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-10-03 23:31

Kong Kent wrote:

> [...]
> et hav utal af gange, og når med garanti også lige at se TTT i den lange
> version omkring 3 gange inden jeg skal i biffen d. 17. december).

Er der stadig ingen der ved om de udvidede udgaver får biografpremiere
til december i Danmark, lige som i visse steder i USA?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 17-10-03 04:50

> Er der stadig ingen der ved om de udvidede udgaver får biografpremiere
> til december i Danmark, lige som i visse steder i USA?

Som sagt, så er der mulighed for at snuppe de to lange versioner af FOTR og
TTT som opvarmer til midnatspremieren på ROTK. Det er i alt 12 timers
Tolkien (med pauser osv.) i biffen, og det betyder velsagtens, at man
starter kl. 15 om eftermiddagen d. 16., hvorefter man skal i gennem omkring
8 timers "forfilm" + lidt pauser, og så er man klar til ROTK lige over
midnat

Om man kan få lov at se de to lange versioner separat nogle dage op til d.
17. skal jeg lade være usagt. Får man den mulighed i USA, eller er deres
tilbud ligesom det vi får i DK?

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-10-03 11:04

Kong Kent wrote:

> [...]
> 8 timers "forfilm" + lidt pauser, og så er man klar til ROTK lige over

Okay?! Hvilken biograf? Er der også en biograf i København hvor man kan
det? Og hvornår kan man købe billetter til det arrangement?

> Om man kan få lov at se de to lange versioner separat nogle dage op til d.
> 17. skal jeg lade være usagt. Får man den mulighed i USA, eller er deres
> tilbud ligesom det vi får i DK?

I USA får de lange udgave biografpremiere d. 5. december, så vidt jeg ved.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-03 12:51

Kent? Har du en kommentar?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 19-10-03 14:02

> Kent? Har du en kommentar?

Altid!!

Men jeg har lige været på weekend på Hotel Hvide Hus i Ebeltoft med hele
familien, så jeg har været væk, og er i dag lidt slukøret. Jeg kunne dog
ikke forestille mig andet, end både Imperial, Cinemaxx, Palads og alle de
andre store biffer i København også viser de lange versioner.

Nu vover jeg såmænd også pelsen, og postulerer, at *ALLE* BioCity centrene
viser dem. Hvis ikke Nordisk Film selv viser filmene i deres egne biografer,
så æder jeg fan'me et eller andet så jeg pisser blåt i en hel uge.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-10-03 14:22

Kong Kent wrote:

> Nu vover jeg såmænd også pelsen, og postulerer, at *ALLE* BioCity centrene
> viser dem. Hvis ikke Nordisk Film selv viser filmene i deres egne biografer,
> så æder jeg fan'me et eller andet så jeg pisser blåt i en hel uge.

Jeg har bare ikke set nogen annoncer for det, og forsalget er vel heller
ikke startet endnu?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 19-10-03 14:32

> Jeg har bare ikke set nogen annoncer for det, og forsalget er vel heller
> ikke startet endnu?

Nej, billetsalget er ikke startet endnu. Eneste grund til, at jeg ved det
med de to lange versioner af FOTR og TTT som opvarmer til ROTK er, at jeg
har læst det på www.thedigitalbits.com - og hvis USA gør det, så gør Europa
det sq også!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-10-03 14:53

Kong Kent wrote:

> [...]
> med de to lange versioner af FOTR og TTT som opvarmer til ROTK er, at jeg

Oh! Det har jeg også. Jeg er bare ikke sikker :(

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 20-10-03 15:48

Europa

> Oh! Det har jeg også. Jeg er bare ikke sikker :(

Men nu er jeg 112% sikker. Under "kommende film" på www.hjbio.dk står der
ved midnatspremieren d. 17. december, at LOTR 3 er en maraton med 1 og 2

Så skulle den være i vinkel. Håber lige jeg kan få det bekræftet næste gang
jeg er derovre (på fredag til "Intolerable Cruelty" - Biografklub Danmark
film), at det *er* de lange versioner af 1 og 2.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-10-03 15:30

On Sun, 19 Oct 2003 15:02:04 +0200, "Kong Kent"

> [...]
>viser dem. Hvis ikke Nordisk Film selv viser filmene i deres egne biografer,
>så æder jeg fan'me et eller andet så jeg pisser blåt i en hel uge.

Der er sat plakater op i Cinemaxx Århus til en enhedspris på 50,-
De viser kun filmene én gang hver.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : PerX ...

Dato : 19-10-03 19:25

In article <bmu20d$2b4g$1@news.cybercity.dk>,
kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk says...

> Nu vover jeg såmænd også pelsen, og postulerer, at *ALLE* BioCity centrene
> viser dem. Hvis ikke Nordisk Film selv viser filmene i deres egne biografer,
> så æder jeg fan'me et eller andet så jeg pisser blåt i en hel uge.

Alternativt kan du sikkert finde en version på nettet, og så selv vise
den i lobbyen

http://www.tomshardware.com/mobile/20030919/index.html

Fra : Per

Dato : 17-10-03 13:46

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår er det man skal til at lægge sig i kø foran Imperial i KBH?

LoL! Folk der gør sådan noget har sgu for lidt at gå op i. Det er jo bare en
film!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-10-03 13:51

"Per" <Minemailadresseer@nejvel.dk> escribió

> LoL! Folk der gør sådan noget har sgu for lidt at gå op i. Det er
jo bare en
> film!

ER det ikke den forkerte gruppe at komme med den slags udtalelser i?

Fra : Kong Kent

Dato : 19-10-03 14:04

> jo bare en
>
> ER det ikke den forkerte gruppe at komme med den slags udtalelser i?

Det tror jeg. Er allerede begyndt at indsamle baseball-køller, knojern etc.
så vi kan besøge ham!!

Der er sq ikke nogen der skal ødelægge vores feberanfald når det gælder
Tolkien. Vi Ring-tosser skal da have lov at skabe os tosset en enkelt gang
imellem...

Kent Kirkegaard Jensen - der ikke gider at sove ude foran!
www.f1journal.com

Fra : PerX ...

Dato : 19-10-03 19:26

In article <3f8fe4a3$0$69946$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Minemailadresseer@nejvel.dk says...

> "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> >

> LoL! Folk der gør sådan noget har sgu for lidt at gå op i. Det er jo bare en
> film!

Det går bare op i noget andet end du gør.