Bruce Willis - Hvad var det nu?
Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 14-10-03 20:03

Jeg så engang en film med Bruce Willis i hovedrollen.
Nu kan jeg ikke huske hvad den hedder.
Jeg håber der er nogen som kan hjælpe!?
Det eneste jeg kan huske er at han vist i filmen ejede et pladeselskab eller
et studie.
Det var vist ikke en actionfilm.
Jeg tror den er fra 80´erne!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-10-03 20:24

Hej!

Michael aka Slowhand wrote:

> Jeg så engang en film med Bruce Willis i hovedrollen.
> Det eneste jeg kan huske er at han vist i filmen ejede et pladeselskab eller
> et studie.

Og en søgning i hans tidl. film på imdb.com gav ingen idéer?

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 14-10-03 21:06

> Og en søgning i hans tidl. film på imdb.com gav ingen idéer?
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader (aktiv skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)
>
> "Sir, we are in the vicinity of an area adjacent to a location!"

Jeg har været inde og kigge men synes ikke jeg lige kan finde ud af hvad det
er for en ud for titler og beskrivelse.
Måske "The return of Bruno" men er ikke sikker.
Andre bud?

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 14-10-03 21:12

> [...]
> Mvh, Kim Voss Schrader (aktiv skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)
>
> "Sir, we are in the vicinity of an area adjacent to a location!"

Når jeg tænker mig om er han vist gammel guitarist.
Men det er vist ikke en speciel del af filmen.
Kan det være "Blind date"?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-10-03 21:46

Hej!

Michael aka Slowhand wrote:

> Når jeg tænker mig om er han vist gammel guitarist.
> Men det er vist ikke en speciel del af filmen.
> Kan det være "Blind date"?

Jeps, så er det dén. Iøvrigt er den rigtig underholdende imho! Især Laroquettes
indblanden hvergang Bruce kommer inærheden af sin date :)

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 14-10-03 22:42

> [...]
> Mvh, Kim Voss Schrader (aktiv skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)
>
> "Sir, we are in the vicinity of an area adjacent to a location!"

Jeg takker mange gange!

Michael AKA Slowhand

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-10-03 23:01