Braise-Moi - titel i DK
Fra : Morten DH

Dato : 14-10-03 18:01

Hvad hedder denne i DK, ville gerne leje den nemlig... Er den overhovedet
kommet i DK på lejevideo?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 14-10-03 22:02

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder denne i DK

Blodsøstre (Baise-moi).

Mvh.

Ole

Fra : Morten DH

Dato : 15-10-03 10:01

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
> Blodsøstre (Baise-moi).

Ok, det var ik en af de titler man ku gætte sig til... Ved du om den er
kommet på video i DK? Kan ikke finde den hos Blockbuster

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-10-03 13:32

On Wed, 15 Oct 2003 11:00:57 +0200, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ok, det var ik en af de titler man ku gætte sig til... Ved du om den er
>kommet på video i DK? Kan ikke finde den hos Blockbuster

En søgning gav intet resultat
http://www.blockbuster.dk/
men ved heller om de har alle titler i basen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Flash G

Dato : 19-10-03 11:08

Jeg mener, at da jeg så den inde i Gloria, havde de oversat titlen til 'Knep
mig', selv om baise vel egentligt betyder kys
/Martin

Fra : Sirannon

Dato : 20-10-03 15:12

"Flash G" <ingen@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener, at da jeg så den inde i Gloria, havde de oversat titlen til
'Knep
> mig', selv om baise vel egentligt betyder kys

Det kommer meget an på konteksten, det kan faktisk betyde begge dele.