De sender 'Fra Jorden til Månen' på SVTV1
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-10-03 00:26

Hejsa
Har I set at SvTv1 sender
http://us.imdb.com/title/tt0120570/

Foreløbig har de sendt 2 afsnit.

Den er egentlig meget go', men man skal være god til at lukke af for
al den amerikanske helgendyrkelse og følelsesladede fortællemåde. Det
irriterer mig egentlig. Det gør det fordi jeg synes emnet er spændende
(en af min favoritfilm er 'Mænd af rette støbning'), men man kan
udvande det så meget at man får mistanke om at den kun er lavet for at
stive den amerikanske befolkning af!?
Men fair nok den er lavet i US for US
Men set med mine europæiske øjne synes jeg det er ærgerligt

Det skal bestemt ikke røre ved at det er en flot produktion, med mange
store, gode skuespillere.

Morten
morten@bowman.dk