Sale i CinemaxX Århus
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-10-03 10:53

Hej

Er der nogle steder hvor man kan se salsoversigterne for den nye
CinemaxX i Århus? Jeg er nemlig lidt spændt på det. Og hvis der så er
nogle der kan fortælle mig hvordan sådan en åbningsforestilling plejer
at foregå, så vil jeg blive meget taknemmelig.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Kasper Bang

Dato : 08-10-03 13:51

Trine Kornum Christiansen wrote:
> [...]
> nogle der kan fortælle mig hvordan sådan en åbningsforestilling plejer
> at foregå, så vil jeg blive meget taknemmelig.

Stiften har et par artikler om den nye biograf i dag:
http://www.stiften.dk
- ikke at det nødvendigvis besvarer dit spørgsmål...

MVH/Kasper Bang

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-10-03 14:30

Kasper Bang <johnnyhefty@hotmail.com> writes:

> Stiften har et par artikler om den nye biograf i dag:
> http://www.stiften.dk
> - ikke at det nødvendigvis besvarer dit spørgsmål...

Desværre. Jeg har aldrig været til sådan en åbning med fint tøj og alt
muligt. Jeg aner ikke hvad der skal ske og hvad jeg skal have på.
Faktisk er jeg helt på Herrens mark. Alle råd og vejledninger modtages
med stor TAK.

Fra : Per Moreau

Dato : 08-10-03 16:08

> [...]
> muligt. Jeg aner ikke hvad der skal ske og hvad jeg skal have på.
> Faktisk er jeg helt på Herrens mark. Alle råd og vejledninger modtages

Hvis fint tøj inkluderer:
Blå jeans, hvid t-shirt med Carlsberg logo, hvide sokker og et par sorte
sko,så er du på rette vej.
Det var hvad jeg havde på til åbningen af Rosengaard Bio
(nu Cinemaxx Rosengaard), men ok det var så også til pre-åbningen
af biografen for særligt indbudte gæster (presse, sponsorer etc).
Men jeg vil tro at de gør det samme der hos dig:
Åbningstaler, buffet, klipning af det røde bånd ind til salene og så en film
som afslutning.
Dem der kom til den off. åbning for kunder (den menige biografgænger)
fik vist ikke den samme behandling, de fik vist kun en film efter hvad
jeg har hørt.

Mvh
Per M.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-10-03 17:19

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> writes:

> [...]
> Men jeg vil tro at de gør det samme der hos dig:
> Åbningstaler, buffet, klipning af det røde bånd ind til salene og så en film

Tak, det hjalp lidt. Så mon ikke noget tilsvarende gør sig gældende
for CinemaxX her i Århus. Det bliver spændende at se hvilken film de
har tænkt sig at vise.

Fra : Per Moreau

Dato : 08-10-03 21:12

> Tak, det hjalp lidt. Så mon ikke noget tilsvarende gør sig gældende
> for CinemaxX her i Århus. Det bliver spændende at se hvilken film de
> har tænkt sig at vise.
>
> Mvh Trine

Jow, det vil jeg næsten tro.
Du kan jo bare tage en pæn jakke, et par pæne bukser og evt et par
passende sko på, sådan lidt neutralt udseende, det havde en del af de
kvinder på der var med til åbningen af biografen.
Ingen af dem havde ihvertfald den der lidt overstyrede stil med kjole, boa
og den slags på.

Mvh
Per M.