X-Men 2 leje vers. lidt løwn på cover
Fra : Per Moreau

Dato : 04-10-03 11:23

Interesant, der står på coveret at den skulle have DTS, men det forefindes
slet ikke på DVD´en (DTS logo forefindes på cover)
Kan man så overhovedet regne med at købsversionen har det når de
skriver en ting på coveret som det så viser sig slet ikke er eksistent på
selve skiven ?
Det sætter ihvertfald respekt hos mig for at købe SF Film´s udgave af den.
Tror jeg snupper en Reg1 udgivelse istedet for, de plejer at være
korrekte med deres angivelser.

Mvh
Per M.

--
This message is brought to you by:
Thompsons Teeth. The only teeth strong enough to eat other teeth.

Fra : Kong Kent

Dato : 04-10-03 11:40

> Interesant, der står på coveret at den skulle have DTS, men det forefindes
> slet ikke på DVD´en (DTS logo forefindes på cover)

Jeg undrede mig sq også noget over selvsamme. Der står ganske fint DTS, men
ak - man kan ikke engang få lov at skifte lydspor i menuen, for der er kun
ét, det sædvanlige DD5.1, som jeg ikke var synderligt imponeret af på X-2.
Det virkede langt bedre i biografen.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 04-10-03 16:21

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

> [...]
>ét, det sædvanlige DD5.1, som jeg ikke var synderligt imponeret af på X-2.

Det er okay - men det havde været bedre med DTS. I øvrigt fik jeg set
filmen for 2. gang nu. Og når man kender slutningen så er der mange
små hints til hvad der sker med jean grey i X3. Læg mærke til de små
glimt i øjene (hun bruger kraften ..) og hvordan hun flammer op i et
gulligt skær lige inden vandet vælter over hende.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Kong Kent

Dato : 04-10-03 16:26

> [...]
> glimt i øjene (hun bruger kraften ..) og hvordan hun flammer op i et
> gulligt skær lige inden vandet vælter over hende.

Korrekt. Da jeg lejede den i forgårs var det også anden gang (første gang i
biffen naturligvis), og jeg kendte *intet* til tegneserien overhovedet før
jeg se X-Men og X-Men 2. Men bagefter fulgte jeg naturligvis debatten
herinde om Jean Grey og hendes forvandling, og lod også godt mærke til alle
de små hints der blev givet.

Mener faktisk hendes øjne lyser op flere gange i løbet af filmen, på de
tidspunkter hvor hun får de voldsomme anfald der gør, at hele verden er ved
at falde sammen omkring hende. Jeg glæder mig meget til at se 3'eren, for de
film er altså meget underholdende. Effekterne er overdrevet seje, og altså
en rigtig drengerøvsfilm. Specielt da Wolverine går amok på skolen i
starten, da elitesoldaterne bryder ind. Sad bare og klukkede af grin hele
tiden, og følte mig som 10 år igen. Fedt, fedt, FEDT!! :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 04-10-03 19:28

> [...]
>de små hints der blev givet.
>
>Mener faktisk hendes øjne lyser op flere gange i løbet af filmen,

Ja, det er det jeg skriver. Jeg lagde ikke så meget mærke til det
første gang, men anden gang er det meget iøjnefaldende (hehe).

>tidspunkter hvor hun får de voldsomme anfald der gør, at hele verden er ved
>at falde sammen omkring hende. Jeg glæder mig meget til at se 3'eren, for de
>film er altså meget underholdende. Effekterne er overdrevet seje,

Det er blevet lidt mindre tydeligt at de bruger wire-fu end i X1, men
det er stadig ikke godt nok. Det irriterer mig.

De to værste steder er hvor Mystique kæmper mod soldaterne og
Wolverine kæmper mod Lady Deathstrike.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-03 18:44

Der vil først være DTS lydspor på den store udgave der kommer i næste
månede - som sædvanlig når de prøver at score penge.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 04-10-03 19:16

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ét, det sædvanlige DD5.1, som jeg ikke var synderligt imponeret af på X-2.

En anden jeg også er faldet over med "løwn" er Asterix & Obelix 1.
Cover siger: Dolby Digital 5.1 , men DVD´en er kun i DD 2.0 ved alle sprog.
Fyyyy Sandrew Metronome, det er ikke flinkt sådan at lyve på coversne.
Men en udgivelse hvor jeg dælme føler at de danske selskaber snydder
danskerne for lydformater er Taxi 2.
Vidste du f.eks at den faktisk findes med DTS ?
Se http://shor.ter.dk/50638898 , siden er på fransk.
Men den ser vi nok aldrig skyggen af her hjemme (suk).

Mvh
Per M.

Fra : Morten DH

Dato : 05-10-03 11:17

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se http://shor.ter.dk/50638898 , siden er på fransk.
> Men den ser vi nok aldrig skyggen af her hjemme (suk).

Der findes mange rigtig lækre udgivelser af franske film på det franske
marked; men desværre har franskmænd jo nok i sig selv så der er sjældent
engelsk tekst på

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 05-10-03 13:45

Morten DH wrote:

> Der findes mange rigtig lækre udgivelser af franske film på det
> franske marked; men desværre har franskmænd jo nok i sig selv så
> der er sjældent engelsk tekst på

Hvor tit har danske udgivelser af danske film da engelsk tekst?

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-10-03 15:50

Anders Thorsen Holm escribió / skrev

> Hvor tit har danske udgivelser af danske film da engelsk tekst?

Aldrig og det er pissetræls! I kine spiser de hunde har det vist, men
det er undtagelsen