Stalker
Fra : christian

Dato : 02-10-03 01:23

Filmen Stalker fra 1979 og lavet af Andrei Tarkovsky (Skrevet af Arkady
Strugatsky) er den værd at se ?

Jeg holder meget af film-genrer hvor handling forgår i post-apoc verden hvor
samfundet mere eller mindre er gået i står?.

Fra : Ghost

Dato : 02-10-03 09:38

Hvis du er til Tarkovski-film, er den værd at se. Hans har sin helt egen
stil, som på nogle kan virke meget langtrukken.

Fra : christian

Dato : 02-10-03 14:21

"Ghost" <al@folkeferie.dk> wrote in message
> Hvis du er til Tarkovski-film, er den værd at se. Hans har sin helt egen
> stil, som på nogle kan virke meget langtrukken.
-----------clip--------------------

Minder hans stil lidt som f.eks. David Lynch for ham er jeg virkelig fan af
?

Fra : Peter Heide

Dato : 02-10-03 14:56

> Minder hans stil lidt som f.eks. David Lynch for ham er jeg virkelig fan
af
> ?

nej...der sker for meget i en Lynch film.

Tarkovski har helt sin egen sovepille-stil.

Fra : Jesper

Dato : 02-10-03 14:50

christian <lynkraft@av.dk> wrote:

> Filmen Stalker fra 1979 og lavet af Andrei Tarkovsky (Skrevet af Arkady
> Strugatsky) er den værd at se ?

Jeg har set mere interessante snemænd smelte.
global village idiots. - Paul Ginsparg.