LORT 3
Fra : Anders Houmark

Dato : 01-10-03 16:39

Er her nogle som ved hvornår der kan bestilles biletter til "Lord Of Rings,
The" ?

PFT

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-10-03 16:41

Anders Houmark wrote:

> Er her nogle som ved hvornår der kan bestilles biletter til "Lord Of Rings,
> The" ?

Jeg ved det ikke, men har tænkt på det samme. Sidste år var det i oktober.

/David

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 01-10-03 17:35

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Er her nogle som ved hvornår der kan bestilles biletter til "Lord Of
Rings,
> The" ?
>
> PFT

LOL. Var overskriften med vilje? I så tilfælde skulle du se dig om efter en
bedre smag ;)

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-10-03 18:57

Ronny Nielsen wrote:

> LOL. Var overskriften med vilje? I så tilfælde skulle du se dig om efter en
> bedre smag ;)

Hvis man betænker at han i brødteksten skrev "Lord Of Rings, The", så
var det nok med vilje.

/David

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 01-10-03 19:06

Så kan jeg godt forstå den undersøglese, hvor man skulle teste skoleelevers
engelskfærdigheder. Det gik vist ikke så godt, og det samme med Anders'
engelsk grammatik

Jess Møller

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-10-03 02:01

Jess Møller-Petersen wrote:
> Så kan jeg godt forstå den undersøglese, hvor man skulle teste
> skoleelevers engelskfærdigheder. Det gik vist ikke så godt, og det
> samme med Anders' engelsk grammatik

Ja jeg fik desværre kun 9 i engelsk A niveau på HTX.. Men skal vi absolut ud
at gå efter personen istedet for bolden kan vi da begynde at tale om citat
teknik (http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html) .....

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jesper

Dato : 01-10-03 20:02

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Hvis man betænker at han i brødteksten skrev "Lord Of Rings, The", så
> var det nok med vilje.
>
> /David

Eller også er det en forkortelse af storværket Lord of Ringmuscles, The

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Sonny

Dato : 01-10-03 20:49

"Jesper" skrev i en meddelelse: "Ringmuscles"

endnu een som ikke fulgte med i engelsktimerne.. eller var for doven til at
slå "ringmuskel" op i ordbogen.

sondon

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-10-03 21:00

Sonny wrote:

> "Jesper" skrev i en meddelelse: "Ringmuscles"
>
> endnu een som ikke fulgte med i engelsktimerne.. eller var for doven til at
> slå "ringmuskel" op i ordbogen.

Eller en der insistere på at undersætte for at lave en joke. Det er vel
fair nok?

/David

Fra : Jesper

Dato : 01-10-03 21:45

Sonny <Ingen@spam.invalid> wrote:

> "Jesper" skrev i en meddelelse: "Ringmuscles"
>
> endnu een som ikke fulgte med i engelsktimerne.. eller var for doven til at
> slå "ringmuskel" op i ordbogen.
>
> sondon

Åh nej, fri mig for spelling trolls!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Martin Helbo

Dato : 01-10-03 20:12

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Er her nogle som ved hvornår der kan bestilles biletter til "Lord Of
Rings,
> The" ?

Er der nogen der ved om biozonen arrangerer maraton igen?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : zcully

Dato : 01-10-03 22:45

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> wrote in message
> [...]
> Rings,
> >
> Er der nogen der ved om biozonen arrangerer maraton igen?

Det gør de. Det er d. 16 dec fra kl. 16 til ca. 3 om natten. også viser de
alle 3 efter hinanden!!

/Zcully

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 04-10-03 12:31

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> wrote in message
> "Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> wrote in message

> Det gør de. Det er d. 16 dec fra kl. 16 til ca. 3 om natten. også viser de
> alle 3 efter hinanden!!

Ok, jeg har skåret min højre hånd af. Hvor skal jeg sende den hen for at få
billetter?

Hvor ved du i øvrigt det fra? Har du et link?

mvh Frank

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-03 21:16

Skal rekorden med køen foran Imperial stikkes i år? Så skal de vel snart
derind :)

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk