uk dvd-shops og moms
Fra : David T. Metz

Dato : 30-09-03 17:21

Er der nogle uk dvd-shops der ikke beregner dansk moms efterhånden?

Jeg faldt over et super-tilbud hos Amazon.co.uk ("Bound" i en ordentlig
transfer+wachovski-kommentarspor til kun £5,10!) Men med levering og dansk
moms oveni går noget af whauv-effekten jo af tilbudet og man kan lige så
godt handle i US (Nu jeg er ved det: køb ikke den danske R2 udgave af
Bound - det er den værste skod overførsel med pixelering over det hele og
ingen ekstramateriale).

Cd-wow har jeg set omtalt her i gruppen flere gange, men de forhandler den
slet ikke (der var flere af de film jeg søgte de slet ikke forhandler).

Er der andre relevante steder?

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 17:55
Fra : David Rasmussen

Dato : 30-09-03 17:53

David T. Metz wrote:

> Er der nogle uk dvd-shops der ikke beregner dansk moms efterhånden?

Allesammen, undtagen Amazon?

> [...]
> godt handle i US (Nu jeg er ved det: køb ikke den danske R2 udgave af
> Bound - det er den værste skod overførsel med pixelering over det hele og

Tak for advarslen.

> Cd-wow har jeg set omtalt her i gruppen flere gange, men de forhandler den
> slet ikke (der var flere af de film jeg søgte de slet ikke forhandler).
>
> Er der andre relevante steder?

www.axelmusic.dk med deres Club Racoon, kunne være en mulighed. Ellers
søg på dvdpricecheck.co.uk

/David

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-09-03 22:53

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slet ikke (der var flere af de film jeg søgte de slet ikke forhandler).

Jeg lod lige som om jeg ville købe den. Den kostede 4,79£ og med moms om
porto kom den op på 7,45£
80 kr Stadig billigt !

Hvis du bliver opkrævet moms (fra USA) koster det 55 kr til PostDanmark for
at få lov at betale momsen... (Prisen skal være over 85 kr før du skal
betalt momsen)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : David T. Metz

Dato : 02-10-03 15:12

Michael Lund Sørensen kalligraferede, i

> Hvis du bliver opkrævet moms (fra USA) koster det 55 kr til
> PostDanmark for at få lov at betale momsen... (Prisen skal være over
> 85 kr før du skal betalt momsen)

Ups, ja - det glemte jeg faktisk i skyndingen. Tak for reminderen. Også tak
til de andre, bensonsworld ser lidt mere interessant ud end cd-wow.

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"