Indiana Jones + UK-dvdshops
Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 30-09-03 13:00

Hej...

Er der nogen der ved om vi får den cuttede version af IJ-filmene i det
danske box-set? Efter sigende bliver reg2 cuttet, men der er jo også forskel
på reg2-udgivelser(?).

Så lige et tillægsspørgsmål: Umiddelbart synes jeg Blackstar ser bedst ud,
men er der andre gode UK-shops med stort udvalg, god service og ingen til
meget små forsendelsesomkostninger? Helst gratis forsendelse - det er så
godt til impulskøb. Cd-wow er gode, men det er ikke det helt vilde
udvalg de har.

mvh Anders

--

Kill the goldfish to reply...
"Can you imagine how I feel about it, Dmitri?"

Fra : Jesper

Dato : 30-09-03 14:25

Anders W. Grau-Christensen <awg@goldfishgalnet.dk> wrote:

> [...]
> meget små forsendelsesomkostninger? Helst gratis forsendelse - det er så
> godt til impulskøb. Cd-wow er gode, men det er ikke det helt vilde

Da IJ blev udgivet på video var det den ubeskårede version af IJATTOD
der blev udsendt.

Jeg går ud fra at de blever udsendt komplette, selv i England.

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 15:56

Reg2 udgaven vil være beskåret i England:

http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=4155

Vi må så bare håbe at den danske ikke er fra samme print. Ellers må vi jo
(igen) ud og hente reg1 udgaven.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-09-03 16:50

On Tue, 30 Sep 2003 13:59:42 +0200, "Anders W. Grau-Christensen"
<awg@goldfishgalnet.dk> wrote:

>Er der nogen der ved om vi får den cuttede version af IJ-filmene i det
>danske box-set?

Hvad er det der er skåret væk?
Jeg har hørt rygter om at scenen i Raiders hvor en fjende trækker et
sværd og Indy så bare skyder ham er blevet fjernet. Jeg ville i hvert
fald helst have fat i filmene helt som jeg husker dem.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : ML-78

Dato : 30-09-03 20:34

> [...]
> meget små forsendelsesomkostninger? Helst gratis forsendelse - det er så
> godt til impulskøb. Cd-wow er gode, men det er ikke det helt vilde

www.bensons-world.co.uk

Samme udvalg som Blackstar men oftest lidt billigere. Forsendelse er £0,50 pr.
disc.

ML-78

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 02-10-03 17:44

In news:blcls6$1efh$1@news.cybercity.dk,
ML-78 <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> typed:
> www.bensons-world.co.uk
>
> Samme udvalg som Blackstar men oftest lidt billigere. Forsendelse er
> £0,50 pr. disc.

Perfekt - takker.

Anders