Indflydelse på vægten??
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 31-10-03 09:06

Hejsa!!

Jeg er begyndt på Vægtvogterne's brevkursus og indtil videre går det rigtigt
godt. Jeg føler at jeg virkelig tænker over hvormeget og hvad jeg spiser.
Men nu har jeg samtidig fået menstrution og jeg ved at det har indflydelse
på vægten, men hvor meget??
Nogen der også følger WW, der kan kan fortælle mig hvor mange points der er
i købe pizza fra et pizzaria??

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Padmé Amidala

Dato : 31-10-03 09:45

Mener der er omkring 36 points i en købepizza....
Hvor meget indflydelse menstruation har på vægten kan jeg desværre ikke
svare dig på. Tror det er utrolig individuelt, måske et halvt til et helt
kg...

VH
Padmé

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 31-10-03 10:25

Hejsa!!

Ok, det er så en ganske almindelig størrelse, ik??
Og tak for svaret.

Fra : Helle

Dato : 31-10-03 11:07

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Men nu har jeg samtidig fået menstrution og jeg ved at det har indflydelse

Jeg plejer at tage omkring 2 kg på når jeg har min menstruation.

Mvh Helle

Fra : Puk

Dato : 31-10-03 17:28

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Men nu har jeg samtidig fået menstrution og jeg ved at det har indflydelse
> på vægten, men hvor meget??

Jeg aner ikke, hvor meget det har indflydelse på vægten eller om det
overhovedet har det.
Men hvorfor er det relevant for dig?

I forbindelse med et vægttab må det essentielle vel være, at man taber
fedtmasse. Om man vejer det ene eller det andet er vel faktisk sekundært.
Da menstruation, så videt jeg ved ikke har nogen indvirken på fedtmassen, er
det så ikke ligegyldigt, hvor meget den påvirker vægten? Det forsvinder jo
igen, når du er færdig med din periode.
Bryder man sig ikke om at se vægten stige, kan man jo bare lade være med at
veje sig *S*.

Mange hilsner
Puk