Nogle der har været i Stettin inden for de~
Fra : Pedersen

Dato : 31-10-03 20:21

Hej. Der er åbnet et kæmpe stort indkøbscenter lige ved siden af Raddison
SAS hotellet i Stettin. Nogle der har været der og set det. det skulle vist
lige være åbnet.

Jeg har også prøvet at søge på nettet efter det. Men jeg kan ikke finde en
brugbar adresse.

Det skulle hedde GALAXY CENTER

Mvh Tim

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 02-11-03 11:12

Hej Tim.

> Hej. Der er åbnet et kæmpe stort indkøbscenter lige ved siden af Raddison
> SAS hotellet i Stettin. Nogle der har været der og set det. det skulle
vist
> lige være åbnet.

Det er rigtigt nok. Står du foran hotelet så skal du om bag ved til venstre.

> Jeg har også prøvet at søge på nettet efter det. Men jeg kan ikke finde en
> brugbar adresse.

Ligger faktisk lige op af SAS hotelet.

> Det skulle hedde GALAXY CENTER

Helt rigtigt.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : Pedersen

Dato : 02-11-03 18:52

Hej Kai...

Tak for dit indlæg.

Hvad er dit indtryk af centeret ? Jeg kan forstå at du har været det.

Når jeg skriver at jeg ikke kan finde en brugbar adresse, så tænker jeg på
en internetside hvor man kan læse mere om centeret. De må jo have sådan en
adresse lige som f.erks. Bilka og andre storcentre har. ?

Hvornår har du været derned og med hvem ?

Mvh Tim

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 02-11-03 21:24

Hej Tim.

> Tak for dit indlæg.

Det var da så lidt.

> Hvad er dit indtryk af centeret ? Jeg kan forstå at du har været det.

Det er utroligt lyst og rart, og kvaliteten i det er langt højere end de
Danske. Der er nogle ting der er billigere, men andre der koster det samme
som her. Der er meget security over alt i centeret.

> Når jeg skriver at jeg ikke kan finde en brugbar adresse, så tænker jeg på
> en internetside hvor man kan læse mere om centeret. De må jo have sådan en
> adresse lige som f.erks. Bilka og andre storcentre har. ?

Se der kan jeg vist ikke hjælpe dig.

> Hvornår har du været derned og med hvem ?

Jeg kom hjem fredag. Jeg var ikke der nede med nogen, der var nogen der nede
med mig Jeg kører turistbus, og jeg var der nede med en gruppe på SAS
hotellet.

Fra : Pedersen

Dato : 02-11-03 22:39

Ok.. Tak for det...

Ja men jeg skal derned på Torsdag så glæder mig til det..

Hvis der er andre der kan hjælpe med en internet adresse til centret vil jeg
blive glad...

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 03-11-03 06:21

Davs.

> Ok.. Tak for det...

Skulle det være en anden gang.

> Ja men jeg skal derned på Torsdag så glæder mig til det..

Ok. Med hvem hvis du altså ikke er for dig selv?

Fra : Pedersen

Dato : 03-11-03 17:27

> Ok. Med hvem hvis du altså ikke er for dig selv?
> --

Med Skanrejser... på Raddison SAS...

Tim

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 03-11-03 19:15

Davs.

> Med Skanrejser... på Raddison SAS...

Ok. Ønsker dig god tur. Kom lige til at tænke på, der er uhyggeligt meget
klor i deres vand. Efter et par dage med bad der, så lugter jeg stadig af
klor.

Fra : Pedersen

Dato : 03-11-03 20:26

> Ok. Ønsker dig god tur. Kom lige til at tænke på, der er uhyggeligt meget
> klor i deres vand. Efter et par dage med bad der, så lugter jeg stadig af
> klor.

tak skal du have....

De lover jo godt vejr... ikke noget regn.. men lidt koldt.. men det er jo
hvad man kan forvente på denne årstid....

Nu du kører i bus derned så er du sikkert rimelig kendt i byen.. er der
noget som du mener vi skal opleve... men som man ikke sådan lige bare kommer
til at se pr. automatik når man som ny kommer til byen....?

Klor.. i det vand man bader i...?

Mvh Tim

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 03-11-03 22:02

Hej igen.

> tak skal du have....

Tja.

> [...]
kommer
> til at se pr. automatik når man som ny kommer til byen....?

Jeg har faktisk kun været der den ene gang, og det var i 2 døgn. Du skal
ikke gå på den restaurant der hedder noget ala 13 mer. Det siges man skal gå
ned ved havnen. Der er de smukke gamle bygninger. Undlad at gå alene når det
begynder at blive mørkt.

> Klor.. i det vand man bader i...?

Vandet i hanen.

Fra : Pedersen

Dato : 03-11-03 23:18

> [...]

> ned ved havnen. Der er de smukke gamle bygninger. Undlad at gå alene når

Ok. det vil vi prøve.... Ja men vi er 3 som skal sammen derned så det skulle
ik blive noget problem...

> Vandet i hanen.

Ok...

Tim