rejse forsikring ?
Fra : Bo M M

Dato : 31-10-03 16:40

har lige sidet og surfet på nettet men der kommer ikke rigtigt nogen priser
jeg skal bare ha sådane en der dækker ved sygdom der er BILLIG :)

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 31-10-03 17:29

"Bo M M" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
priser
> jeg skal bare ha sådane en der dækker ved sygdom der er BILLIG :)

Hej !

Kig på GoSafe. De skulle være billige, men vær opmærksom på, at der er
selvrisiko.

Vi plejer at bruge Gouda - som jeg også synes er rimelige i pris.

Mvh

Pernille
------------------------
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Bo M M

Dato : 31-10-03 20:11

> Kig på GoSafe.

520 kr

> De skulle være billige, men vær opmærksom på, at der er
> selvrisiko.

jamen jeg skal bare ha en billig en der tager sig af hvis jeg bliver
virkeligt dårlig ..!

> Vi plejer at bruge Gouda - som jeg også synes er rimelige i pris.

jeg vil prøve at tjekke dem ud - førhænd brugte jeg noegt den danske bank
formidele det var skide billigt men det var et bøvl de 2 gange hvor jeg
skulle bruge dem der ser jo helst man ligger ud også kan man få refunderet
når man kommer hjem ...der var det jo rart hvis man bare ku ringe til dem og
de så tog over ...

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Ghita

Dato : 01-11-03 09:02

> 520 kr

> jamen jeg skal bare ha en billig en der tager sig af hvis jeg bliver
> virkeligt dårlig ..!

Har dit almindelige forsikringsselskab ikke rejseforsikringer ?
Jeg har en hos alka der dækker rejser i hele verden i op til 1 måned.
Jeg er nok temmelig sippet når det kommer til det. Jeg er sikker på at
der sker mig eller ungerne noget hvis forsikringerne ikke er i orden. Og
det er ikke lige det jeg vil spare på.

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-03 01:17

On Sat, 1 Nov 2003 09:01:52 +0100, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

> [...]
>Jeg er nok temmelig sippet når det kommer til det. Jeg er sikker på at
>der sker mig eller ungerne noget hvis forsikringerne ikke er i orden. Og

Nååååååå nu har jeg hverken hund eller børn med så det går sgu nok :)

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 01-11-03 10:34

> [...]
> når man kommer hjem ...der var det jo rart hvis man bare ku ringe til dem

Hej Bo

Det er jo tit sådan, at man får, hvad man betaler for

Mvh
Pernille

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-03 01:24

On Sat, 1 Nov 2003 10:34:18 +0100, "Pernille og Kennet"
<anonymos@noplace.dk> wrote:

>Det er jo tit sådan, at man får, hvad man betaler for

ja ja det var sgu da noget bøvl men det har altid været sådan jeg
tænkte nahh skal jeg ikke bare spare pengen .... har haft eurpæisk en
gang og de var sgu dyre .... der fik jeg ikke en klink jeg havde
ellers både skades stue rapport osv med på at jeg var blevet stykket
ned med en kniv i Thailland (/ j aja det det lyder være ind det er )

det var *bare * et knohjern i mellem ribenene.... ja jeg gik sgu da ud
og de huggede også alle min penge også rejste jeg hjem :)

hvis man ikke kan stole på europæiske så ....kan man ikke stole på
nogen .... hvis der er noget nu så ringer jeg til ambasaden også
ordner de det - det gjorede de faktisk sidste gang der var noget en
led infeksion i Vitnam .... hvor jeg bare lod som om jeg havde pengen
på hospitalet også afleverede jeg i fin stil mine forsikringes parpire
- nej de ville ha kontanter jeg have 3 $ de skulle ha 500 ... men
der er ambasaden altså fine nok ikke som når man for gang nr 21 lige
skal ha dem itl at overføre nogen penge fordi nu man altså flade....
ja ja det var før jeg blve voksen og fik visa kort ...

--

Mv.
Bo M Mogensen