RR - MotoGP - Honda's V6'er
Fra : MKS - 74

Dato : 31-10-03 19:40

Nu er det officielt,Honda har en V6'er klar til 2004 og Biaggi skal
køre den :

http://www.bobstart.de/infovox/valencia/slides/2003_1031_095521AA.JPG

--
-Michael
My life has no purpose..my life has no direction..no aim...no meaning.

Fra : Morten Lange

Dato : 31-10-03 19:56

> Nu er det officielt,Honda har en V6'er klar til 2004 og Biaggi skal
> køre den :
>
> http://www.bobstart.de/infovox/valencia/slides/2003_1031_095521AA.JPG

Det er da rart at se at han igen til næste år skal køre med Michelin.

Bemærk også at han endelig får de nok så omtalte ship-to-shore radioanlæg,
så han kan holdes orienteret om Rossi's tidsstraffe.

Lange

Fra : Richard

Dato : 31-10-03 20:27

Morten Lange wrote:

> Det er da rart at se at han igen til næste år skal køre med Michelin.
>
> Bemærk også at han endelig får de nok så omtalte ship-to-shore radioanlæg,
> så han kan holdes orienteret om Rossi's tidsstraffe.

- og vigtigst af alt, Biaggi kan have sin coach med til at hjælpe ham
med at holde dampen oppe, når det en sjælden gang lykes ham at komme op
foran

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : John Jensen

Dato : 31-10-03 21:55

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det officielt,Honda har en V6'er klar til 2004 og Biaggi skal
> [...]

Hold kæft Michael, - jeg var lige ved at skrive noget om officielle
pressemeddelelser osv.
men skulle så lige læse dit link også.... he he, i så fald kører Rossi også
Honda V6 næste år,
for iflg. den tyske Eurosport kommentator var der 2 Gold Wings lakeret i
hhv. Repsol & Pramac
team farver..!

Det er forøvrigt ikke en V6 men en F6. =

/ John

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 31-10-03 22:19

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hhv. Repsol & Pramac
> team farver..!
>
> Det er forøvrigt ikke en V6 men en F6. =

Hmmm - Road Trains i GP....der blir' da lidt trængsel på banerne næste sæson

Mon nogle af dem ku' finde på at møde til start med en anhænger som
reservetank......
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : PeterL

Dato : 31-10-03 22:06

Det er vist snarere en B6...

-PeterL

-Men jeg smiler bredt, trods alt...

Fra : MKS - 74

Dato : 01-11-03 08:14

On Fri, 31 Oct 2003 22:05:41 +0100, "PeterL" <overground@hotmail.com>
wrote:

>Det er vist snarere en B6...

Nå ja,hvad ved jeg også om pølsevogne...

--
-Michael

Fra : Rune Larsen

Dato : 01-11-03 12:28

MKS - 74 wrote:

> Nå ja,hvad ved jeg også om pølsevogne...

At de har varmt vand til røde pølser i sidetaskerne?

--
/Rune - nu ENDNU mere hot-dog sulten...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-11-03 18:04

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Nu er det officielt,Honda har en V6'er klar til 2004 og Biaggi skal
> køre den :
>
> http://www.bobstart.de/infovox/valencia/slides/2003_1031_095521AA.JPG

*fnis*

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Per Emborg

Dato : 02-11-03 01:28

Men nu er det også klart at Rossi kører Honda i 04

http://www.bobstart.de/infovox/valencia/slides/2003_1031_095430AA.html

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Christian Knudsen

Dato : 02-11-03 12:42

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> Men nu er det også klart at Rossi kører Honda i 04
>
> http://www.bobstart.de/infovox/valencia/slides/2003_1031_095430AA.html

Jeg tror ikke han vinder på den... Tilgengæld har han masser af god
vindbeskyttelse ned af langsiden....

mvmch
christian