Opbevaring af MC i vinterperioden...
Fra : Preben K

Dato : 30-10-03 14:40

Er der nogen der kender et godt og billigt sted for opbevaring af MC i
Århus-området her i vinterperioden...?

Mvh
Preben

Fra : Bo-gsxR

Dato : 30-10-03 14:48

> Er der nogen der kender et godt og billigt sted for opbevaring af MC i
> Århus-området her i vinterperioden...?

SPH-Motor skulle være godt - men ligger et stykke væk

sorry ku ikk la vær

bo-Gsxr

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 14:59

> SPH-Motor skulle være godt - men ligger et stykke væk
>
> sorry ku ikk la vær
>

> bo-Gsxr

Ja, det skulle være opvarmet opstalding..

(undskyld og al respekt til SPH, håber snart i er "kørende" igen)

Kenneth
R1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-10-03 19:20

Hvor langt fra centrum er "Århus-området" Hvis det er op til ca. 20 km,
så kan jeg måske skaffe dig opbevaring for 100,-/md

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.