Ny MC til 40,- i Fakta.
Fra : Peter Hansen

Dato : 30-10-03 13:24

Så fik jeg en MC mere. Har bare lidt problemer med at starte den..

http://www.morph.dk/bike/ny-bike.jpg

Nogen ideer til hvad der kan være galt?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-10-03 13:44

"Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> writes:

> http://www.morph.dk/bike/ny-bike.jpg

Orv den er fed. Har de andre modeller?
(altså nogen til os heterofyre

Hvor stor er den - altså modellen? Motorcykelmodellen fra Fakta altså...

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-10-03 13:51

Hov hov, ingen grund til at blive personlig fordi du ikke har råd til en
Honda.. :P

Men ja, der var en masse.. Sportcykler i 1:12.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-10-03 14:23

"Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> writes:

> Hov hov, ingen grund til at blive personlig fordi du ikke har råd til en
> Honda.. :P

> Men ja, der var en masse.. Sportcykler i 1:12.

Så må jeg vist lige forbi den lokale på vej hjem.
Så skal jeg have mit eget lille std. 600 løb på stuegulvet i aften

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 30-10-03 15:34

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> Så må jeg vist lige forbi den lokale på vej hjem.
> Så skal jeg have mit eget lille std. 600 løb på stuegulvet i aften

Uha, må også hellere snuppe en cbr f4 med hjem, så kan den give en psykisk
støtte gennem vinterens kulde og mørke :}

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-10-03 14:03

Mikkel Christensen wrote:

> Hvor stor er den - altså modellen? Motorcykelmodellen fra Fakta
> altså...

*fnis*

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-10-03 14:44

Mikkel Christensen wrote:

> Orv den er fed. Har de andre modeller?
> (altså nogen til os heterofyre

ZX9R og nogle Moto Guzzier svjh.

> Hvor stor er den - altså modellen? Motorcykelmodellen fra Fakta altså...

1:12 svjh.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-10-03 15:18

> (altså nogen til os heterofyre
> ZX9R og nogle Moto Guzzier svjh.

Ducati mener jeg også der var samt Yamaha.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-10-03 18:27

Peter Hansen wrote:

> Ducati mener jeg også der var samt Yamaha.

Ohh, hvilke Yamser?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Larsen

Dato : 30-10-03 19:04

> Ohh, hvilke Yamser?

I Bilka havde de de samme modeller og der var i hvert fald en R1. Evt også
en v-max, men denne er jeg ikke sikker på.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500 (i str-forhold 1:1)

Fra : karsten jørgensen

Dato : 30-10-03 20:00

Jo en V-max købte jeg til min dreng, desværre kører den ikke så godt som
forventet(forhjuletslæber mod skærmen).

karsten

Fra : Hekto

Dato : 30-10-03 13:54

In article <3fa102e2$0$29354$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
hello@sbam-world.cum says...
> Nogen ideer til hvad der kan være galt?

Måske det er kulden? Prøv at stille den i ovnen ved 200 grader i 20
minutter?
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : TheHobbit

Dato : 30-10-03 14:19

Peter Hansen wrote:
> Så fik jeg en MC mere. Har bare lidt problemer med at starte den..
>
> http://www.morph.dk/bike/ny-bike.jpg
>
> Nogen ideer til hvad der kan være galt?

Har du chekket om motoren evt. er lavet af plastik? Det probl. havde jeg på
min GS500.

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 31-10-03 07:47

> Har du chekket om motoren evt. er lavet af plastik? Det probl. havde
> jeg på min GS500.

Så ruster den da ikke. Helt tro mod originalerne er de altså ikke

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 30-10-03 14:45

> Så fik jeg en MC mere. Har bare lidt problemer med at starte den..
>
> http://www.morph.dk/bike/ny-bike.jpg
>
> Nogen ideer til hvad der kan være galt?

Kærresten købte også lige en GSX-R600 til mig
Samme problem med at starte

--
Best regards Rune (bandit600R)
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-10-03 15:02

Rune (Bandit600R) wrote:

> Kærresten købte også lige en GSX-R600 til mig
__________________________________

Nice! Sådan en må jeg da også se at få købt!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror

Fra : Morten dahl

Dato : 30-10-03 20:05

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> __________________________________
>
> Nice! Sådan en må jeg da også se at få købt!

det vil jeg også.. så skal den pelse skal den

-
Morten Dahl
Gixxer600 1:1 også "The Funky Style"

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-10-03 20:19

Morten dahl wrote:

> det vil jeg også.. så skal den pelse skal den
_________________________________

Din dyreplager Morten!!

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 30-10-03 22:31

"Psycho Cowboy" wrote in message
> Nice! Sådan en må jeg da også se at få købt!

Det må jeg også hellere... Så kan jeg gi' den til min nabo så han har lidt
at trøste sig med... Hans str. 1:1 blev stjålet fra bopælen for en uges tid
siden.... (var i Ugeposten (Græsted-Gilleleje/Helsinge) i tirsdags
hvis nogen har set det)

Knap så glad hygge...
Daniel

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 31-10-03 14:18

Rune (Bandit600R) wrote:

> Kærresten købte også lige en GSX-R600 til mig
> Samme problem med at starte

Såer der kommet billeder af den

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=408

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-10-03 14:22

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> wrote in message
-sakse-
> Så er der kommet billeder af den

> [...]

======

Nysselig hyldepynt!
Jowjow, jeg har også købt lidt til computerhylden, billeder smidt i
news:dk.binaer.motor under 'Fakta - mc-modeller - BMW'

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 31-10-03 14:53

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> Jowjow, jeg har også købt lidt til computerhylden, billeder smidt i
> news:dk.binaer.motor under 'Fakta - mc-modeller - BMW'

Ja! du har rigtig været ude at spændérer

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-10-03 15:10

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> wrote in message
-sakse-
> Ja! du har rigtig været ude at spændérer
> --
> Best regards Rune (bandit600R)
> http://bandit600R.netfirms.com
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7

Tjah, når det gælder BMW-modeller her, så fiser forstanden som regel ud af
vinduet i højeste gear.
Der findes jo også mange herlige *små* modeller, str. 1:24, det kan
anbefales at kigge hos BR, når man alligevel skal ned og hente
fødselsdagsgaven til niecen eller ens egne unger.
Der skulle også ligge en udmærket legetøjsbiks på Frederiksberg, der har en
hel del mc-modeller i små og store størrelser - bimmere, Guzzi'er, Suki'er,
Kawa'er, Agusta'er, HD'ere, you name it - men jeg kan marenmulemig ikke lige
huske hvad pokker biksen hedder...*suk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Armand

Dato : 30-10-03 22:39

Peter Hansen <hello@sbam-world.cum> skrev i en
> Så fik jeg en MC mere.
> http://www.morph.dk/bike/ny-bike.jpg

Oooh: En touring F4'er med GoldWing kåbe!

--
Armand.

Fra : Morten dahl

Dato : 30-10-03 23:34

> Peter Hansen <hello@sbam-world.cum> skrev i en
>
> Oooh: En touring F4'er med GoldWing kåbe!

Jeps. lidt som Grewy´s da han fik det smarte touring glas på nede fra HG

-
Morten Dahl

Fra : Zorro

Dato : 31-10-03 14:33

Fedt!! eneste sted man kan købe en DR-Z 400 til rimelige penge i dk!