Fed morgen
Fra : Denise

Dato : 29-10-03 10:30

Hej
Hold op en fed morgen. Strålende sol, dejligt varmt og 180 på motorvejen
(ups - skrev vist forkert . Det er faktisk en ret dejlig MC jeg har.
Bare vejret er lige så godt på søndag. Så håber jeg nogle af os kan mødes på
Malerklemmen, få et bord og en kop øl/vand og mad, som sidste år. Så kan vi
lige få sagt ordentligt farvel til sæsonen.

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-10-03 10:47

Denise wrote:

> Hold op en fed morgen. Strålende sol, dejligt varmt og 180 på
> motorvejen (ups - skrev vist forkert . Det er faktisk en ret
> dejlig MC jeg har.

Hehe Joe sådan en Divvy kan skam godt lumre derudaf med en ok
march-hastighed.

> Bare vejret er lige så godt på søndag. Så håber
> jeg nogle af os kan mødes på Malerklemmen, få et bord og en kop
> øl/vand og mad, som sidste år. Så kan vi lige få sagt ordentligt
> farvel til sæsonen.

Nu må vi se om Aagesen får taget sig sammen og finder en tid til min Fazer
så jeg med ro i sindet kan køre på den igen :-/

--
Tony
Ex. Divvy-ejer og rekord på 190 km/t med Givi sidetasker :-|

Fra : Bjørn S

Dato : 29-10-03 13:48

Denise wrote:

> Hej
> Hold op en fed morgen. Strålende sol, dejligt varmt og 180 på motorvejen

Så godt der var en som havde trodset salt og temperaturer
Du skal da bare udnytte det, fra 1/1 er det jo ikke sikkert du slipper ind
ad porten med kræet

--
/Bjørn

Fra : Denise

Dato : 29-10-03 15:15

"Bjørn S" <bjosko@yahoo.com> wrote in message

> Så godt der var en som havde trodset salt og temperaturer
> Du skal da bare udnytte det, fra 1/1 er det jo ikke sikkert du slipper ind
> [...]

Hov, hvor ved du det fra Er du også herude ?
Har iøvrigt jo været til kursus som giver tilladelse til at køre på området
i bil, og fik at vide, at de vil se lempeligt på MC'er, så jo, vi får lov
til at komme ind.

Fra : Bjørn S

Dato : 29-10-03 15:31

"Denise" skrev

> [...]
området
> i bil, og fik at vide, at de vil se lempeligt på MC'er, så jo, vi får lov

Joda, dog ikke for samme firma, arbejder kun for
Er selv tvangsindlagt til at køre firmaets værkstedsvogn til og fra, men
lurer mig da til at køre MC ind i mellem, når vejret er for fristende, men
typisk falder det sammen med uforudsette ting hvor man bare ikke kan undvære
varebilen

--
/Bjørn

Fra : Denise

Dato : 29-10-03 16:02

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message

> [...]
> lurer mig da til at køre MC ind i mellem, når vejret er for fristende, men
> typisk falder det sammen med uforudsette ting hvor man bare ikke kan

Så må du hilse på en dag

Fra : JSM

Dato : 30-10-03 13:23

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hold op en fed morgen. Strålende sol, dejligt varmt og 180 på motorvejen
> (ups - skrev vist forkert .

Du er sikker på du ikke er Jakob Buksti som skriver under pseudonym ?

/Jesper

Fra : Hekto

Dato : 30-10-03 13:45

In article <bnqvro$c4m$1@sunsite.dk>, 1@2.dk says...
> Du er sikker på du ikke er Jakob Buksti som skriver under pseudonym ?

*GRILL*
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Futte & Co.

Dato : 30-10-03 20:22

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]

vi
> lige få sagt ordentligt farvel til sæsonen.

Hej Denise
Samme mødesteder som sidste år ?

Fra DMI:
Søndag
Først på dagen måske enkelte byger i de østlige egne, ellers mest tørt og
lidt sol.
Dagtemp. omkring 10 grader og svag til jævn vestlig vind,
som drejer til sydvest og syd.
Om aftenen og til natten regn vestfra med temp.
mellem 5 og 8 grader og jævn til hård vind fra syd

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Richard

Dato : 30-10-03 20:38

Futte & Co. wrote:

> [...]
> som drejer til sydvest og syd.
> Om aftenen og til natten regn vestfra med temp.
> mellem 5 og 8 grader og jævn til hård vind fra syd

Hej Jørgen,

Hvis blot vejene tørrer rimelig godt ud efter dagens og morgendagens
saltbuster-regn, stævner jeg også mod 'klemmen først-midt på eftermiddagen.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Denise

Dato : 01-11-03 10:33

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis blot vejene tørrer rimelig godt ud efter dagens og morgendagens
> saltbuster-regn, stævner jeg også mod 'klemmen først-midt på
eftermiddagen.

Hej Richard
Nu skal du ikke komme så sent, jo flere mænd der er til at charmere de små
malerklemme-piger til at skaffe os et bord, jo bedre

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Richard

Dato : 01-11-03 14:11

Denise wrote:

> Hej Richard
> Nu skal du ikke komme så sent, jo flere mænd der er til at charmere de små
> malerklemme-piger til at skaffe os et bord, jo bedre

Ok, ok - nå det var bagtanken - nu må vi se, hvordan vejret arter
sig men pt ser det jo lovende ud...

Fra : Denise

Dato : 30-10-03 21:26

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]

Måske vigepladsen ved 12.30-tiden og så direkte derned, med mindre der er
nogle der vil med fra Shell i Køge ?
Eller hva' ?

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Futte & Co.

Dato : 31-10-03 13:34

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hej
> Måske vigepladsen ved 12.30-tiden og så direkte derned, med mindre der er

Lyder som en god plan hvis direkte er i " "
Bare vejret nu holder hvad det lover

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Denise

Dato : 01-11-03 10:32

> "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message

> Lyder som en god plan hvis direkte er i " "

Ja, jeg ved godt du ikke gider motorvejen
Jeg mente nu mere om at springe Shell i Køge over, men vi kan da gøre holdt
der og tanke op, og se om der kommer nogle. Måske Bo eller Dennis ? eller
andre der engang stoppede dér.
Jeg følger bare med, for ellers farer jeg vild

> Bare vejret nu holder hvad det lover
Indtil videre ser det sådan ud. Men hvad betyder lidt regn mellem venner
Det kan umuligt blive værre end sidste år, og det var jo sjovt alligevel.
Det er irriterende at blive våd alene, men hvis man er flere synes jeg ikke
det gør så meget

--
Hilsen Denise

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-11-03 10:42

I news: bnvuhq$lap$1@sunsite.dk,
skrev Denise reindel*NOSPAM*@c.dk

[klip]

> Det er irriterende at blive våd alene, men hvis man
> er flere synes jeg ikke det gør så meget

Hvor langt er der fra Esbjerg til Malerklemmen ?

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-11-03 10:45

I news: 3fa37fd8$0$27426$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
skrev Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
> I news: bnvuhq$lap$1@sunsite.dk,
> skrev Denise reindel*NOSPAM*@c.dk
>
> [klip]

> Hvor langt er der fra Esbjerg til Malerklemmen ?

Hov, jeg glemte da vist lige den her:

Fra : Bjørn S

Dato : 01-11-03 11:08

"Arne Lorenzen" skrev

> Hov, jeg glemte da vist lige den her:

255 km, rejsetid ca. 2:39 hvis man følger de store veje
En "fin" søndagstur, men jeg ville nu valgt en tid tidligere på året hvis
det skulle være

--
/Bjørn

Fra : Richard

Dato : 01-11-03 14:14

Bjørn S wrote:

> 255 km, rejsetid ca. 2:39 hvis man følger de store veje

Over Fyn kan jeg varmt anbefale at dreje fra straks over motorvejsbroen
og styre nordpå mod Bogense for så at fange Rugårds Allé og holde den
til Korup. Herfra er der hastighedsbegrænsing resten af vejen til Odense
C, så man kan lige så godt hoppe på motorvejen rundt Odense. Gør
naturligvis ikke turen kortere, men sjovere

Fra : Denise

Dato : 01-11-03 11:12

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Hov, jeg glemte da vist lige den her: