Gæt en Feeed kværn
Fra : TheHobbit

Dato : 27-10-03 20:32

Er der nogen der kan se hvilken fed kværn, Jan Gintberg står med??

http://www.stephannet.dk/stuff/fed_kvaern.wmv
Klippet er fra "grøn kulisse" i Casper og Mandrilaftalen.

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-10-03 20:37

> Er der nogen der kan se hvilken fed kværn, Jan Gintberg står med??
>
> http://www.stephannet.dk/stuff/fed_kvaern.wmv
> Klippet er fra "grøn kulisse" i Casper og Mandrilaftalen.

Er det en ducati monster dark 600 måske?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500 også dark

Fra : TheHobbit

Dato : 27-10-03 21:50

> Er det en ducati monster dark 600 måske?

Altså JEG ved det ikke - det var derfor jeg spurgte! .

/Stephan - TheHobbit

Fra : Bjørn S

Dato : 27-10-03 21:58

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse

> Altså JEG ved det ikke - det var derfor jeg spurgte! .

http://www.fimotorcykler.dk/details_used.php?id=35
Ligner meget, hvis det lykkes med linket, farvegengivelserne er ikke helt
gode hverken på billedet der eller på filmklippet

--
/Bjørn

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-10-03 22:12

> Altså JEG ved det ikke - det var derfor jeg spurgte! .

Ok. Så er det en Ducati Monster Dark 600

Jeg er dog ikke sikker på, om det er en dark-udgave, da stellet er gult. Men
en monster er det da.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : TheHobbit

Dato : 27-10-03 22:16

> Ok. Så er det en Ducati Monster Dark 600
>
> Jeg er dog ikke sikker på, om det er en dark-udgave, da stellet er gult.
Men
> en monster er det da.

Har lige fundet et billede af en Ducati Monster 600 her:
http://hayabusa.bikepics.com/duc-m600-98-bikepics-01293.jpg
Jeg jeg vil give dig ret - det ER den. Thnx!

/SJTH