Findes der ikke en Hjemmeside med info og ~
Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 27-10-03 19:07

Hej

Nu har jeg set at der findes flere og flere sider, som tilegner sig visse mc
modeller, og disse sider er jo meget spændende at se på, men er der ikke
nogen der ved om der findes en over min mc, som er en HONDA CM 400T?? Jeg
ville blive glad, hvis en af jer derude vidste noget:)

MVH

Jacob

Fra : Bjørn S

Dato : 27-10-03 19:22

"Jacob Scherrebeck" <playmyjackson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nogen der ved om der findes en over min mc, som er en HONDA CM 400T?? Jeg
> ville blive glad, hvis en af jer derude vidste noget:)

Masser !
klik ind på www.google.com og skriv HONDA CM 400T i søgefeltet og start fra
en ende af

Et god tip når du finder mange resultat på en søgning er at åbne de nye link
med højre museknap (åbn i nyt vindu), så har du hele tiden søgesiden
tilgængelig.

--
/Bjørn

Fra : Richard

Dato : 27-10-03 19:56

Bjørn S wrote:

> Masser !
> klik ind på www.google.com og skriv HONDA CM 400T i søgefeltet og start fra
> en ende af

Og Yahoo har også en masse Grupper/Groups for enkelte cykler eller typer
- søg på din cykel eller en af dens søstre derinde.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade