Fazer-heaven...
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-10-03 22:14

Nøøj!

For os Fazer-ejere er det da en udsøgt fornøjelse at se Quentin Tarantinos
nye ninja-splatter-film "Kill Bill" i biffen. Specielt når 6 lækre sorte
Fazer 600 maskiner (det gamle design) toner frem på det hvide lærred og gir
den gas ... Ihh det er schmukkt

Se selv traileren: http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/volume_I/

(Nåå ja - der var vist også en gul Kawasukijaki i filmen )

--
Tony
Shameless self-ad: www.albinogorilla.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-10-03 23:02

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> nye ninja-splatter-film "Kill Bill" i biffen. Specielt når 6 lækre sorte
> Fazer 600 maskiner (det gamle design) toner frem på det hvide lærred og

Fåårk, nu er jeg nødt til at se den film!

> Se selv traileren:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/volume_I/

Argh! Det er jo umuligt at se fra Mozilla :-/ ...og under windows skal man
bruge et eller andet plugin, som vil have en registreringskode... skrammel.

Har du et link til selve filen? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget
brugbart i koden :-/ Kun et link til en falsk .mov-fil.

> (Nåå ja - der var vist også en gul Kawasukijaki i filmen )

Kawa... Min storebror (den skøre lille mand, med den gamle gule Supra til
TpT) har forresten lige købt en '90 ZXR750 for 55k kr
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-10-03 23:38

Jes Vestervang wrote:

> Argh! Det er jo umuligt at se fra Mozilla :-/ ...og under windows
> skal man bruge et eller andet plugin, som vil have en
> registreringskode... skrammel.

Det er en Quicktime trailer - så den kræver ... tadaa ... Quicktime

> Har du et link til selve filen? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget
> brugbart i koden :-/ Kun et link til en falsk .mov-fil.

Prøv at åbne følgende link direkte i din Quicktime player:
http://a772.g.akamai.net/5/772/51/567b25ec97b8d5/1a1a1aaa2198c627970773d80669d84574a8d80d3cb12453c02589f25382f668c9329e0375e81784ed5fc02d8e0635a00975e140a20b77e3/kill_bill-vol_1-tlr_480.mov

Hvis ikke det virker så giv mig en FTP eller noget - så lægger jeg den op
til dig (den fylder 24 mb).

> Kawa... Min storebror (den skøre lille mand, med den gamle gule Supra
> til TpT) har forresten lige købt en '90 ZXR750 for 55k kr

Hva ... var det din storebror? Jeg troede det var en kammi eller noget...
For mange øller i mit blod

--
Tony

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-10-03 15:55

Jes Vestervang wrote:

> Argh! Det er jo umuligt at se fra Mozilla :-/ ...og under windows skal man
> bruge et eller andet plugin, som vil have en registreringskode...
> skrammel.

Du skal installere mplayer-plugin'et til mozilla, og så hente
quicktime-DLL'erne. Det hele findes så hut jeg visker på mplayer
hjemmeside.

--
/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-10-03 20:11

Rune Larsen wrote:

> Du skal installere mplayer-plugin'et til mozilla, og så hente
> quicktime-DLL'erne. Det hele findes så hut jeg visker på mplayer
> hjemmeside.

Tak for tippet, det må jeg prøve
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-10-03 21:22

Jes Vestervang wrote:

> Tak for tippet, det må jeg prøve

Æv, det virker ikke. Jeg tror det er fordi den .mov-fil koden peger på er
falsk (består stort set kun af andre små falske links, ser det ud til). Det
er godt nok Mozilla-firebird, men i kassen står der nu godt nok at mplayer
forsøger at afspille den... men ingen fejlmeddelelse :-/

Men hov, jeg prøvede at fodre mplayer med det falske link fra koden, og
sandelig om det ikke virker ...well, bortset fra lyden, som er et eller
andet obskurt format :-/ Oh well, jeg så de seks formidabelt smukke Fazere
Havde de bare være metallic-røde, ville det jo være perfekt

Til interesserede kan nævnes at det rigtige link (højeste kvali) er her:
<http://a772.g.akamai.net/5/772/51/567b25ec97b8d5/1a1a1aaa2198c627970773d80669d84574a8d80d3cb12453c02589f25382f668c9329e0375e81784ed5fc02d8e0635a00975e140a20b77e3/kill_bill-vol_1-tlr_m480.mov>
Kort, ikke

Hm, gad vide om pluginnet fejler noget :-/ Nå, pyt...
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jens Arnfast

Dato : 27-10-03 10:17

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> Fazer 600 maskiner (det gamle design) toner frem på det hvide lærred og gir

Har du fået monteret samuraisværd holder på din kilofazer?

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-10-03 11:03

Jens Arnfast wrote:

> Har du fået monteret samuraisværd holder på din kilofazer?

Uhh - god idé... !

--
Tony

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-10-03 13:15

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse

Tarantinos

> Har du fået monteret samuraisværd holder på din kilofazer?

LOL

mvh Thomas

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-10-03 15:57

Tony Lorentzen wrote:

> (Nåå ja - der var vist også en gul Kawasukijaki i filmen )

Ja, og hvad fanden var det for en knallert helt præcis?
Jeg syntes det lignede en ZZR600, men den havde kun én skive på foran, og
fordækket lignede noget der sad på en 2" fælg (læs: meget smalt)
Den havde dobbelt-udstødning bagpå.

--
/Rune

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 16:08

"Rune Larsen" <rune(DOT)larsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg syntes det lignede en ZZR600, men den havde kun én skive på foran, og
> fordækket lignede noget der sad på en 2" fælg (læs: meget smalt)

En ZZR250

Dannie

Fra : Knorsfis

Dato : 27-10-03 17:36

>Specielt når 6 lækre sorte
> Fazer 600 maskiner (det gamle design) toner frem på det hvide lærred

Ja et eller andet sted skulle de jo spare, og så fik de pgså
tilfredsstillet pøblen på samme tid

> (Nåå ja - der var vist også en gul Kawasukijaki i filmen )

Jeps!!! En ZZR600.... Men de kunne heller ikke være andet bekendt, nu
hvor de har kastet HELE 6 (fuck)-fazere ind i filmen....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-10-03 17:36

Knorsfis wrote:

> Jeps!!! En ZZR600.... Men de kunne heller ikke være andet bekendt, nu
> hvor de har kastet HELE 6 (fuck)-fazere ind i filmen....

*SLAM* - det var lyden af mig, der kastede dig i en affaldscontainer!
--
mvh Jes Vestervang med verdens bedste mc

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-10-03 18:40

Jes Vestervang wrote:

> *SLAM* - det var lyden af mig, der kastede dig i en affaldscontainer!

Sådan - gi ham nogle klø

--
Tony
(med universets bedste MC )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-10-03 21:49

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> gir den gas ... Ihh det er schmukkt
> (Nåå ja - der var vist også en gul Kawasukijaki i filmen )

De smukke Fazere og den fæle (gule) frø er at se på
<http://royal.flof.dk/temp>. Fire små hyggelige png-filer, til dem som ikke
gider at bøvle med quicktime
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-10-03 10:24

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

[Kill Bill]

> De smukke Fazere og den fæle (gule) frø er at se på

Jeg synes det er tankevækkende at The Good Guy/Girl kører Kawa.
Men sådan er det jo - det bedste til de bedste.

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Armand

Dato : 28-10-03 18:49

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en
> Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:
>
> [Kill Bill]
> >
> Jeg synes det er tankevækkende at The Good Guy/Girl kører Kawa.

Og punker Fazer'e med en flad 250'er!! :-|

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-03 23:18

Armand wrote:

> Og punker Fazer'e med en flad 250'er!! :-|

Næh, hun holder da højest i vejen på den fedladne padde, når de fede cykler
skal forbi
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-10-03 07:29

I news: di6371-b56.ln1@svedig-gnu.fake,
skrev Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>

> Næh, hun holder da højest i vejen på den fedladne padde, når de fede
> cykler skal forbi

ROFL!

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-03 23:17

Mikkel Christensen wrote:

> Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:
<flamewar>
> [Kill Bill]

> Jeg synes det er tankevækkende at The Good Guy/Girl kører Kawa.

Kawa = pigecykel, mere er der ikke i det

> Men sådan er det jo - det bedste til de bedste.

Du har misforstået det, Hr. Stupidus og frø-rider
</flamewar>
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-10-03 07:52

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> <flamewar>

> Kawa = pigecykel, mere er der ikke i det

Næh! Det er en SV650. Desuden mener jeg ikke der er grund til at
kønsdiskriminere. Det er jo tydeligt at alle de førende ninjaer kører
Kawa. 9 ud af 10 ninja vælger Kawa.

[ingen grund til at lukke tag'et endnu ]

Fra : Armand

Dato : 29-10-03 16:40

> .............Det er jo tydeligt at alle de førende ninjaer kører
> Kawa. 9 ud af 10 ninja vælger Kawa.

Måske fordi at 9 ud af 10 Kawa'er ér en Ninja! :-/

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-10-03 20:52

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en

> Måske fordi at 9 ud af 10 Kawa'er ér en Ninja! :-/

Det ene skal jo passe til det andet

Hmm... Jeg må undersøge om der er rabat på ninja skolen rundt hjørnet...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-10-03 19:31

Mikkel Christensen wrote:

> Næh!

Præcis, mere er der ikke i det

> Det er en SV650.

Også den!

> Desuden mener jeg ikke der er grund til at kønsdiskriminere. Det er jo
> tydeligt at alle de førende ninjaer kører Kawa.

Nåmen, så kalder vi det en børne-el-legetøjsmotorcykeldims istedet Små
flimsy dimser, der kan knapt kan køre 4 km/t og styrer som om stellet er af
plastik

> 9 ud af 10 ninja vælger Kawa.

Ja, hvis det er børneninjaer vi snakker om Den sidste kører Suzuki
Samurai

> [ingen grund til at lukke tag'et endnu ]

Nøh, hvad tænkte jeg dog på

--
mvh Jes Vestervang - der hader Honda fordi MTX'eren netop har gjort krav på
en skiftegaffel og et tandhjul, som samlet koster omkring en tusse... Og