Dansk mc off-road klub?
Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 26-10-03 18:14

Hej.

Er der nogen der ved om DORMCK lever? Jeg har lige anskaffet mig en lille
off-roader og kunne godt tænke mig at melde mig ind i klubben.
Jeg ved at der er off-road klubber i Ålborg, Århus og Kbh, men er der stadig
en landsdækkende klub? Jeg har checkket deres hjemmeside men den er næsten
altid "nede".
Er der nogen der ved noget?

Mvh
Søren

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-10-03 20:44

I news: 3f9c00e3$0$54854$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
skrev A.C. Aabrandt <acaa@oncable.dk>

Se dig omkring på http://www.enduro.dk
respektive http://www.tenere.dk der er åbent

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : dots

Dato : 26-10-03 22:36

"A.C. Aabrandt" <acaa@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om DORMCK lever? Jeg har lige anskaffet mig en lille
> off-roader og kunne godt tænke mig at melde mig ind i klubben.

DORMCK lever i bedste velgående
Tjek www.dormck.com
Og velkommen !

dots

Fra : Soren Lindholt

Dato : 27-10-03 10:03

A.C. Aabrandt <acaa@oncable.dk> wrote in article
> [...]
stadig
> en landsdækkende klub? Jeg har checkket deres hjemmeside men den er

dormck.dk er død, dormck.com er levende.
Hvor er du henne i landet?

Søren
Aalborg Offrowd klub

Fra : anders majland

Dato : 27-10-03 10:38

> dormck.dk er død, dormck.com er levende.
> Hvor er du henne i landet?
>
> Søren
> Aalborg Offrowd klub

Så må du hellere bede jeres webmaster om at rette link siden i Aalborg

Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Soren Lindholt

Dato : 27-10-03 15:20

anders majland <see.signature@address.invalid> wrote in article
<bniqfv$6ku$1@sunsite.dk>...

> Så må du hellere bede jeres webmaster om at rette link siden i Aalborg

Tak, den anden kommer nok til live igen så vi venter lidt...
S.

Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 28-10-03 22:29

> Hvor er du henne i landet?

Jeg er på østsjælland, Køge området.
Sker der noget på sjælland eller foregår det hele i det jydske? Jeg har
opsnuset at kontingentet i DORMCK er 400,- kr årligt uden licens! Det er da
lidt pebret hvis man ikke får kørt så¨meget i klubregi (hvis aktivititerne
primært er i jylland) og hvis Off-road klubbens blad ikke kommer
regelmæssigt?

Mvh
Søren

Fra : Michal

Dato : 28-10-03 06:08

In news:3f9c00e3$0$54854$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]

> Jeg ved at der er off-road klubber i Ålborg, Århus og Kbh, men er der
> stadig en landsdækkende klub? Jeg har checkket deres hjemmeside men

Jeg vil også godt tale med en offroad klub...

Og hvis der ingen aktiv er, så er jeg klar på at lave en selv til forår =)

--
Michal,
Kbh