Bike :-(
Fra : Bo-gsxR

Dato : 25-10-03 22:27

der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((

bo-gsxR

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-10-03 11:06

"Bo-gsxR" <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
> så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
> mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((

Ja, man skal til England for at få nogle MC blade der er værd at læse.

Mvh Thomas

Fra : Bo-gsxR

Dato : 26-10-03 19:07

> Ja, man skal til England for at få nogle MC blade der er værd at læse.

ja, møj irreterende, jeg opsagde mit bike abb. i sommers pga. af
manglende interesante artikler om sports mc'er som faktisk kører på
gaden som de fleste bruger dem til.

køber hver måned performance bike, og nogle gange også sports bike.
Men spilder desværre også
nogle gange penge på bike i troen og håbet om at der står noget jeg
vil gi 50kr. for at få af vide.

bo-gsxR

Fra : Brian Laursen

Dato : 27-10-03 08:09

Eller ned på stortorv i århus. Kiosken dernede har mange fede blade... De er
dog en smule dyrer end danske, grundet import.

--
Virtually Yours

Brian laursen
Yamaha YZF1000r

DMCN# 687
http://dfmc.dk/?id=155

Fra : Megas

Dato : 27-10-03 01:37

Bo-gsxR wrote:
> der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
> så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
> mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((
>
> bo-gsxR

Fast Bikes er løsningen Kanon humor & ingen hellige køer..

Hvordan går det med turbo-projektet.?

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-10-03 09:58

> Hvordan går det med turbo-projektet.?

http://dfm.nathue.dk/bogsxr/%BDmonteret.JPG
og
http://dfm.nathue.dk/bogsxr

jeg har fået et lille problem med en cyl. når det er fixet
i løbet af vinteren skal jeg også gerne have skruet 0,2 bar
op, det burde gi 25hk mere, den har pt. 185hk på hjulet.
og det var bestemt pengende hver.

bo-gsxR

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-10-03 10:03

Bo-gsxR wrote:
> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/%BDmonteret.JPG

Det ser jo rart ud ...

Hvor meget bliver kompressionen sænket med den spacer der ligger i
bunden?

Er der sat kraftigere oliepumpe på for at få smøring nok til det
hele eller hvordan?

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-10-03 10:18

> Hvor meget bliver kompressionen sænket med den spacer der ligger i
> bunden?
jeg kender ikk den præcise kompr. før, men nu er den ca.7

> Er der sat kraftigere oliepumpe på for at få smøring nok til det
> hele eller hvordan?

nej, kun kraftigere benzin pumpe, og en kontakt til at manuelt styring af
blæseren. nødvendigt.
der er ikk kommet noget særligt ekstra arbejde til oliepumpen, det er ikk
særligt meget der skal ud til turbo'en, og pga. turbo'ens høje placering så
sørger tyngdekraften for tilbageløbet til bundkaret.
Derfor den store tilbageløbsslange, der må ikk være modstand i tilbageløb.

bo

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-10-03 11:09

> Hvor meget bliver kompressionen sænket med den spacer der ligger i
> bunden?

den er forresten 2 mm. tyk + en alm. pakning på hver side.

bo-gsxR