Egre
Fra : KubikH

Dato : 24-10-03 20:30

Egre plejer jeg at købe hos Con-Rod.
Men denne gang er jeg gået forgæves
Den mindste af knægtene, skal have et standsmæssigt køretøj.
Derfor er der indkøbt en Derby SS-50-3 fra 1975.
Den skal have nye fælge i 17" størrelse (original er 19")
Til det skal jeg bruge LIGE egre, 150mm. lange og 2,8 - 3mm. tykke.
Hvor får jeg fat i sådan nogle ?????

Mvh
Niels

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-10-03 22:46

KubikH wrote:

> [...]
> Den skal have nye fælge i 17" størrelse (original er 19")
> Til det skal jeg bruge LIGE egre, 150mm. lange og 2,8 - 3mm. tykke.

Det gør du hos Veteranimporten, Tjørnemarksvej 5, 4780 Stege,
tlf.55815531. Han har råemner, og maskine til at rulle gevind med.

Ib Jakobsen

Fra : KubikH

Dato : 25-10-03 23:40

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør du hos Veteranimporten, Tjørnemarksvej 5, 4780 Stege,
> tlf.55815531. Han har råemner, og maskine til at rulle gevind med.

> [...]

10000 tak for hjælpen.
Så bliver knægten glad.
Nu skal han lære at egre hjul op
Mvh
Niels

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-10-03 09:06

KubikH wrote:

> 10000 tak for hjælpen.
> Så bliver knægten glad.
> Nu skal han lære at egre hjul op

Selv tak. Det er sådan et hyggeligt vinterarbejde.

Ib Jakobsen