/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Mit vinter projekt...
Fra : Tommy Fer


Dato : 22-10-03 19:10

Hej NG

Nu er tiden kommet, dvs salten er kommet, og det er tid til at låne
lillesøsterens øvert30 og trække ens rigtige cykel i garagen.

Dette år er det dog med en mere positiv stemning end jeg plejer.

Jeg skal nemlig havde cyklen totalt adskilt og larkeret... Ok, tænker man
så... han skal havde kåben af... og smidt den til en autolarkere... men
projektet stækker sig lidt længere end som så....

Min plan er at lave en cykel der er sort. Helt sort.... kun brudt af
forgaffelbenene og min hvis bagdæmper. Og et chrom honda logo på tanken.
Nogen vil nok mene det ikke er sagen, men sådan er det jo med smag, den er
forskellig.

Projektet indebære umiddelbart:
Totalt adskillese undtagent af motor.
Pulverlarkering i mat sort af: Forgaffelben, forgaffelbroer, kåbestativ,
fælge.
Pulverlarkering eller eluksering (sikkert stavet forkert) af stel og
baggaffel i mat sort.
Kåbe og tank autolarkeres blank sort med 3x klar lak. Er der nogen grund til
at give den flere lag?

Når men om jeg skal pulverlarkere eller eluksere (stavet forkert red.) er så
det store spg? Er der nogen der har nogen ideer om prisforskel og om det
overhovedet er muligt at få dem til at dyppe mit gamle beskidte stel i deres
elukserings (s. f. red.) kar? Hvordan ligger priserne ?

Nogen der kan anbefale en god eluksere eller pulverlarkere... umiddelbart
har jeg tænkt mig at bruge http://www.metacoat.dk

Tekniske opgaver:
Stilles ventiler, skiftes olie og filter. Karburatorene skal renses, evt i
ultralydsbad (moller?) Min hurtige løsning med CPU køler på laderegulatoren,
skal monteres ordentligt. Ledningsnet skal chekkes for ir og slidte
ledninger.

Når men jeg skal afspadsere hele næste uge, så der kommer nok et ordenligt
indhug i projektet....

Har planer om at tage billeder af hele operationen, og poste dem på
dk.fritidmotorcykel.dk og løbende opdateringer her..

Mvh Tommy Fer



 
 
Hans Joergensen (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-03 19:40

Tommy Fer wrote:
> Min plan er at lave en cykel der er sort. Helt sort.... kun brudt af

Hey! copycat .. :)

> Pulverlarkering eller eluksering (sikkert stavet forkert) af stel og
> baggaffel i mat sort.
> Kåbe og tank autolarkeres blank sort med 3x klar lak. Er der nogen grund til
> at give den flere lag?

Ok .. blank er kedeligt ... min bliver også malet med normalt
spraymaling fordi den ikke skal være pæn

> Har planer om at tage billeder af hele operationen, og poste dem på
> dk.fritidmotorcykel.dk og løbende opdateringer her..

Jeg nøjes med at lægge mine på gallery.nathue.dk

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Moller (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 22-10-03 20:08

> Nu er tiden kommet, dvs salten er kommet, og det er tid til at låne
> lillesøsterens øvert30 og trække ens rigtige cykel i garagen.

whiii... op boring, tun potte, portning, dobbelt karbunade... letning af
overvægt(slankekur måske) osv. osv... :) mon så ik søs er glad når hun for
den igen :) hmmm, høre til i dk.fritid.knallert :)

> Dette år er det dog med en mere positiv stemning end jeg plejer.

:) klart klart, i år har du en af de sejeste kværne og enda med plader
på :) så vi forstår dig.

> Jeg skal nemlig havde cyklen totalt adskilt og larkeret... Ok, tænker man
> så... han skal havde kåben af... og smidt den til en autolarkere... men
> projektet stækker sig lidt længere end som så....

hmmm, lyder grante dyrt :) godt den skal være "sort" hæhæ

> Min plan er at lave en cykel der er sort. Helt sort.... kun brudt af
> forgaffelbenene og min hvis bagdæmper. Og et chrom honda logo på tanken.
> Nogen vil nok mene det ikke er sagen, men sådan er det jo med smag, den er
> forskellig.

På nær at der skal være et Honda logo på, så lyder det som en kanon fed
ide :) men hva med "Fer" i chrom hen af med gotisk skrift med fartstriber i
bogstaverne. Ku sgi være cool.... og så lige den der dobbelt oplagt potte
under røven :) og "Fuck You" i baglygten... æv :( mange ide'er kun et liv.

> Kåbe og tank autolarkeres blank sort med 3x klar lak. Er der nogen grund
til
> at give den flere lag?

Nopes, den skal jo ik skinne for meget :) så blir overgangen mod de
sortmatte dele for stor.

> Når men om jeg skal pulverlarkere eller eluksere (stavet forkert red.) er

> det store spg? Er der nogen der har nogen ideer om prisforskel og om det
> overhovedet er muligt at få dem til at dyppe mit gamle beskidte stel i
deres
> elukserings (s. f. red.) kar? Hvordan ligger priserne ?

Pulver klart klart :)

> Tekniske opgaver:
> Stilles ventiler, skiftes olie og filter. Karburatorene skal renses, evt i
> ultralydsbad (moller?) Min hurtige løsning med CPU køler på
laderegulatoren,
> skal monteres ordentligt. Ledningsnet skal chekkes for ir og slidte
> ledninger.

Lyder som om jeg både skal rense dine kabunader, skaffe nye kabler
osv... hmmmm, så kan jeg hygge mig med det nu kærsten ik kommer hjem før
februar.

> Når men jeg skal afspadsere hele næste uge, så der kommer nok et ordenligt
> indhug i projektet....

Er der Øl og sladre historier mens det foregår ????? please :)

> Har planer om at tage billeder af hele operationen, og poste dem på
> dk.fritidmotorcykel.dk og løbende opdateringer her..

Ja ja :) nu skal du blære dig med dit fede G1 kamera... jo jo, de rige
har virkelig udstyret :) og vi andre kan ikke engang zoome ind på et skide
tændrør :(

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Torben Scheel (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 23-10-03 10:47

"Tommy Fer" <tommyfer@nospamher.fritidmotorcykel.dk> wrote in message
news:bn6h6d$hih$1@news.cybercity.dk...
> Jeg skal nemlig havde cyklen totalt adskilt og larkeret... Ok, tænker man
> så... han skal havde kåben af... og smidt den til en autolarkere... men
> projektet stækker sig lidt længere end som så....

Lyder spændende - jeg skal også i gang med min (FJ1100 '84), jeg har nu ikke
besluttet mig for farverne. Men pulverlakering er nok et godt valg til
stellet.

> Min plan er at lave en cykel der er sort. Helt sort.... kun brudt af
> forgaffelbenene og min hvis bagdæmper. Og et chrom honda logo på tanken.
> Nogen vil nok mene det ikke er sagen, men sådan er det jo med smag, den er
> forskellig.

Tjah - det lyder da meget flot, men det kræver et medlem af den dersens
putzerfehrein, hvis det skal fortsætte med at være pænt. Den vil ikke være
noget at prale af når den har været en tur i regnvejr. Skal instrumenterne
så være med mørkesorte skiver og lysesorte tal&nåle

> Når men om jeg skal pulverlarkere eller eluksere (stavet forkert red.) er

> det store spg? Er der nogen der har nogen ideer om prisforskel og om det
> overhovedet er muligt at få dem til at dyppe mit gamle beskidte stel i
deres
> elukserings (s. f. red.) kar? Hvordan ligger priserne ?

Du køber da bare anodiseringsudstyr og går i gang :
http://www.hpv-klub.dk/anodisering/anodize.html Bagefter kan du lave noget
arbejde for mig.. spøg til side - jeg TROR at eloxering er dyrt (ikke mindst
fordi du nok først skal have fjernet det eksisterende lag), og at du
risikerer toneforskel til din pulverlak. Jeg ville nok vælge pulver til alt
det der skal modstå noget.

> Nogen der kan anbefale en god eluksere eller pulverlarkere... umiddelbart
> har jeg tænkt mig at bruge http://www.metacoat.dk

Jeg har hørt godt om metacoat - en kammarat fik afrenset og lakeret et
cykelstel for 800,- + moms hos metacoat. Der var lidt sand tilbage i
stelrørene da han fik det retur, men ellers OK.

> Når men jeg skal afspadsere hele næste uge, så der kommer nok et ordenligt
> indhug i projektet....

Jeg håbet at du har et opvarmet værksted, brrr.

> Har planer om at tage billeder af hele operationen, og poste dem på
> dk.fritidmotorcykel.dk og løbende opdateringer her..

Please do!

vh
Torben



anders majland (23-10-2003)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 23-10-03 10:54

> Jeg har hørt godt om metacoat - en kammarat fik afrenset og lakeret et
> cykelstel for 800,- + moms hos metacoat. Der var lidt sand tilbage i
> stelrørene da han fik det retur, men ellers OK.

Jeg har også fået lakeret nogle dele der - Dog holdt det ikke så godt på
noget af aluminiumet. Problemet er at få skidtet ud af aluminiumet inden
lakeringen. Hjul mm er efter 1.5 år (altså en fuld vinter med salt mm)
stadig fine mens det er begyndt at slippe på kanten af et dæksel. Det
havde dog lagt til "afgasning" i en varmkasse men det har ikke været
nok.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Hekto (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 23-10-03 10:07

In article <bn6h6d$hih$1@news.cybercity.dk>,
tommyfer@nospamher.fritidmotorcykel.dk says...
> Når men om jeg skal pulverlarkere eller eluksere (stavet forkert red.) er så
> det store spg? Er der nogen der har nogen ideer om prisforskel og om det
> overhovedet er muligt at få dem til at dyppe mit gamle beskidte stel i deres
> elukserings (s. f. red.) kar? Hvordan ligger priserne ?
>
Eloksering er stort set at påføre aluminiumen rust. Bare i et ensartet
kotrolleret lag. Elokseringen er ualmindelig hård, og kan i en
passende tykkelse 'seales' og dermed være vejrbestandig også over for
salt. Man kan farve den ind i guld, sølv, rød, grøn, blå, sort, dog
kan det være svært at seale så den bliver saltvandsbestandig.
Selve processen kræver strøm, og det er STRØM ikke volt. Jo større
emnet er, jo mere strøm, og et stel vil sikkert være langt mere end de
fleste anstalter vil kunne klare, vil jeg tro. En anden ting er, at
det kræver en ensartet legering at få en ensartet farve. Så støbte
dele og svejsninger vil få en anden farve.

Pulverlakkering er nok både billiger og en mere mulig løsning. Dog
skal man huske at skader er et problem. Måske det var værd at overveje
om det ikke bare skulle være alm. lak?

En anden ting er, at du nok skal finde en liebhaver til cyklen, hvis
du skal af med den igen, på et tidspunkt.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Lasse Lundberg (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-10-03 07:14

når den nu skal være helt sort har du så overvejet en mat sort.....med et
inferødt filter på forlygten(kan også bare køre med langt lys) ville du være
paktisk talt umulig at pejle med en laser

Lasse



Hekto (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 24-10-03 07:27

In article <bnafvi$qpt$1@news.net.uni-c.dk>, Lasse Lundberg says...
> når den nu skal være helt sort har du så overvejet en mat sort.....med et
> inferødt filter på forlygten(kan også bare køre med langt lys) ville du være
> paktisk talt umulig at pejle med en laser
>
Pure opspind!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Lasse Lundberg (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-10-03 12:10


"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote in message
news:MPG.1a02e4a94ca11c49989971@news.tele.dk...
> In article <bnafvi$qpt$1@news.net.uni-c.dk>, Lasse Lundberg says...
> > når den nu skal være helt sort har du så overvejet en mat sort.....med
et
> > inferødt filter på forlygten(kan også bare køre med langt lys) ville du
være
> > paktisk talt umulig at pejle med en laser
> >
> Pure opspind!

forklar venligst.....!

for at kunne måle noget som helst med en laser skal der reflekteres lys
tilbage, en matsort er meget dårligt til dette.

det politiet normalt gør er at pege på en forlygte/nummerplade eller anden
reflekterende genstand på cyklen. så derfor skal man blokkere den inferøde
laser i at reflektere af fra forlygten, dvs man kan enten fjerne forlygten,
eller montere et filter så inferødt lys ikke passere.....så skal føreren
selvfølgelig også være klædt rigtigt....matt hjelm, ingen reflekser osv....

det er sæføli svært at beskytte bagenden, med nummerplade osv....og lys vil
da også kastes af chrom, bremseskiver og evt skruer....

når men alt dette er jo fra fri hukommelse, jeg skal finde artiklen igen og
få den scannet ind...

Lasse
Mille & Karin & Neelix




Hekto (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 24-10-03 14:22

In article <bnb1aa$3is$1@news.net.uni-c.dk>, LasseREMOVETHIS@lundberg-
net.dk says...
> forklar venligst.....!
>
> for at kunne måle noget som helst med en laser skal der reflekteres lys
> tilbage, en matsort er meget dårligt til dette.
>

Laserlys har en og kun een bølgelængde. Den er selvfølgelig forskellig
alt efter farve, rød turkis, blå grøn oeg selvfølgelig også
'farveløs'. Laserlys er polariseret.
Man skal altså have et filter der udelukker præcis den bølgelængde den
anvendte laser har. Samtidig skal overfladen på filteret være ikke
reflekterende, for så kan det jo være ligegyldigt med at spærre f.eks.
for laserstrålens pasasage af lygteglasset, ind til parabolen, når
filteret i sig selv reflekterer.
Da det er polariseret lys, ville et polarisationsfilter, anbragt i den
rigtige vinkel (- men hvad er den?) kunne udelukke lyset.

En mat overflade reflekterer ikke direkte laserlys, idet der sker en
spredning, der er større end fra en glat flade. Dette er dog ikke
ensbetydende med, at der ikke kan måles på de reflektioner, der sendes
direkte tilbage mod kilden, hvor også detektoren i dette tilfælde må
formodes at befinde sig.

I det udstyr jeg har med at gøre, er der ingen problemer med at måle
på selv meget små mængder reflekteret laserlys. Vi måler fint på
kugleformede partikler på ca. 10 uM! Jeg vil umiddelbart vurdere, at
det ikke er besværet værd, at male noget matsort, hvis man hellere vil
have det blankt.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Mikkel Christensen (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 24-10-03 19:19

Hekto <gæt.selv@hekto.dk> writes:

[Hekto's Lasers for begyndere]
> Jeg vil umiddelbart vurdere, at det ikke er besværet værd, at male noget
> matsort, hvis man hellere vil have det blankt.

Nej, det er næppe besværet værd at male noget mat, hvis man hellere vil have
det blankt

Men måske noget af den matsorte maling fra en F-117 er sagen...?

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.
| That is why God made fast motorcycles ..."
| -Hunter S. Thompson

Hekto (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 24-10-03 21:16

In article <kkdptgmzego.fsf@rrnord.dk>, Mikkel Christensen says...
> Nej, det er næppe besværet værd at male noget mat, hvis man hellere vil have
> det blankt
>
> Men måske noget af den matsorte maling fra en F-117 er sagen...?
>
Doooh! ... hvis man tror det forhindrer tilstrækkelig reflektion af
Laser. ;0)

Malingen på F117 absorberer radiobølger, så de ikke tilbagekastes.
Laser vil sikkert blive reflekteret glimrende.
En del missiler har i spidsen et roterende laserhoved, så der sender
lys ud 360 grader rundt. Når der dtekteres tilbagekastet lys af samme
bølgelængde ... BUM!
Således kan man opnå at missilel fyrer inden får en afstand der
garanterer mindst 'Mission Abborted', ellers må det tage en tur mere
rundt!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Mikkel Christensen (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 25-10-03 10:24

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> writes:

> Malingen på F117 absorberer radiobølger, så de ikke tilbagekastes.
> Laser vil sikkert blive reflekteret glimrende.

Jojo, men tænk den praleværdi det har ved bardisken at kunne fortælle at
ens MC ikke kan fanges af missiler

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.
| That is why God made fast motorcycles ..."
| -Hunter S. Thompson

Armand (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 25-10-03 15:35


Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en
news:kkdd6clvfei.fsf@rrnord.dk...
> Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> writes:
>
> > Malingen på F117 absorberer radiobølger, så de ikke tilbagekastes.
> > Laser vil sikkert blive reflekteret glimrende.
>
> Jojo, men tænk den praleværdi det har ved bardisken at kunne fortælle at
> ens MC ikke kan fanges af missiler

Dér har HD-drengene ubetinget en fordel: Deres motorcykler står stille så
ofte at varmesøgende(!) missiler ikke er en trussel imod dém!

--
Armand.



Bjørn S (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Bjørn S


Dato : 25-10-03 21:02


"Armand" skrev

> Dér har HD-drengene ubetinget en fordel: Deres motorcykler står stille så
> ofte at varmesøgende(!) missiler ikke er en trussel imod dém!

Mon det er derfor de kan tillade sig en hel del chrom ?

--
/Bjørn



Hekto (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 25-10-03 20:54

In article <kkdd6clvfei.fsf@rrnord.dk>, Mikkel Christensen says...
> Jojo, men tænk den praleværdi det har ved bardisken at kunne fortælle at
> ens MC ikke kan fanges af missiler
>
- Så nidkært er politiet da endnu ikke blevet!!!!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Lasse Lundberg (27-10-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 27-10-03 08:11


"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> wrote in message
news:MPG.1a0345e8a6fa9184989a48@news.cybercity.dk...
> In article <bnb1aa$3is$1@news.net.uni-c.dk>, LasseREMOVETHIS@lundberg-
> net.dk says...
> > forklar venligst.....!
> >
> > for at kunne måle noget som helst med en laser skal der reflekteres lys
> > tilbage, en matsort er meget dårligt til dette.
> >
>
> Laserlys har en og kun een bølgelængde. Den er selvfølgelig forskellig
> alt efter farve, rød turkis, blå grøn oeg selvfølgelig også
> 'farveløs'. Laserlys er polariseret.
> Man skal altså have et filter der udelukker præcis den bølgelængde den
> anvendte laser har. Samtidig skal overfladen på filteret være ikke
> reflekterende, for så kan det jo være ligegyldigt med at spærre f.eks.
> for laserstrålens pasasage af lygteglasset, ind til parabolen, når
> filteret i sig selv reflekterer.
> Da det er polariseret lys, ville et polarisationsfilter, anbragt i den
> rigtige vinkel (- men hvad er den?) kunne udelukke lyset.
>
> En mat overflade reflekterer ikke direkte laserlys, idet der sker en
> spredning, der er større end fra en glat flade. Dette er dog ikke
> ensbetydende med, at der ikke kan måles på de reflektioner, der sendes
> direkte tilbage mod kilden, hvor også detektoren i dette tilfælde må
> formodes at befinde sig.
>
> I det udstyr jeg har med at gøre, er der ingen problemer med at måle
> på selv meget små mængder reflekteret laserlys. Vi måler fint på
> kugleformede partikler på ca. 10 uM! Jeg vil umiddelbart vurdere, at
> det ikke er besværet værd, at male noget matsort, hvis man hellere vil
> have det blankt.

Jeg gir mig, det var en artikel jeg læste i et eller andet bil blad som
åbenbart er blevet smidt ud under flytning (ja ok den var et par år gammel)
så er der ikke andet for end at smide en blinder på

Lasse
Mille & Karin & Neelix



Armand (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 24-10-03 15:39


Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en
news:MPG.1a02e4a94ca11c49989971@news.tele.dk...
> In article <bnafvi$qpt$1@news.net.uni-c.dk>, Lasse Lundberg says...
> > når den nu skal være helt sort har du så overvejet en mat sort.....med
et
> > inferødt filter på forlygten(kan også bare køre med langt lys) ville du
være
> > paktisk talt umulig at pejle med en laser
> >
> Pure opspind!

OK - Så køb en RF'er istedet!

--
Armand.



Mads Stetter (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 24-10-03 15:56


>
> OK - Så køb en RF'er istedet!
>
> --
> Armand.
>
>

HU?

Hvae... Jeg frygter da Politiet! Men burde jeg det?

MVH Mads Stetter
RF400R



Armand (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 24-10-03 22:53


Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> skrev i en
news:3f993d84$0$70014$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> >
> > OK - Så køb en RF'er istedet!
>
> HU?

Jævnfør en tidligere streng der konkluderede at RF'ere må være usynlige for
laser-målere

--
Armand.






Hekto (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 24-10-03 21:18

In article <bnbe14$29od$7@news.cybercity.dk>, Armand says...

> OK - Så køb en RF'er istedet!
>
Ja, der har været nogle tilfælde hvor man mener at
udformningen/frontarealet ikke var gunstigt for anvendelse af laser.
Der kan være noget om det; men det kan også være held!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408615
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste