Chokerkabel er det et bestemt kabel eller
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 22-10-03 12:26

Da jeg lige har knækket mit chokerkabel vil jeg hører om jeg kan bruge
et kabel (gear/bremse) fra en cykelhandler, eller om jeg skal til en
MC forhandler/værksted ?

Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Fra : Moller

Dato : 22-10-03 15:20

"Rasmus Christiansen" <c971458@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg lige har knækket mit chokerkabel vil jeg hører om jeg kan bruge
> et kabel (gear/bremse) fra en cykelhandler, eller om jeg skal til en
> MC forhandler/værksted ?

Ville hjælpe hvis du sagde hva model det er til... men generalt er det
godt nok for nærigt at bevæge sig ud i det, men det er jo op til dig :) og
husk nu at smøre det nye kabel inden du montere det.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : KubikH

Dato : 22-10-03 15:45

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt nok for nærigt at bevæge sig ud i det, men det er jo op til dig :) og
> husk nu at smøre det nye kabel inden du montere det.
Øvv Lars
Hvad er den af??
Sparet er = tjent.
De klejner kan puttes i noget mere fornuftigt.
Samtidig får man "nørklet" lidt med dyret, og "familiebåndene" bliver
styrket.
Jeg smutter altid ud forbi "Motorlageret" på Sønder Boulevard.
Han har kabler og strømper i metermål.
Nipler mm. kan købes i løs vægt, til at skrue eller lodde på.

Lidt OT kan nævnes at kablet til motorhjelmen på en Citrobang BX 16 TR, kan
erstattes med gearkablet til et tyskproduceret "Simplex" cykelgear.

Mvh
Niels

Fra : Armand

Dato : 22-10-03 15:50

> [...]
> Da jeg lige har knækket mit chokerkabel vil jeg hører om jeg kan bruge
> et kabel (gear/bremse) fra en cykelhandler, eller om jeg skal til en

Det er ikke umuligt - Tag det gamle af og med ned til cykelhandleren!

--
Armand.

Fra : brobaek

Dato : 22-10-03 17:27

> Rasmus Christiansen <c971458@student.dtu.dk> skrev i en
>
> Det er ikke umuligt - Tag det gamle af og med ned til cykelhandleren!
>
> --
> Armand.

Eller til et plæneklipper/havemaskine værksted. Jeg har hørt, at de har
flere forskellige slags kabler i forskellige længder/gevind etc. Jeg kan se
på din mail, du er DTU'er - der ligger et plæneklipper værksted på
Kongevejen ved den vej, som fører ned til Sorgenfri. Ring evt. og hør, eller
kør (hehe) forbi med kablet.

Mvh
Martin