Reservedele
Fra : Thomas Ottesen

Dato : 21-10-03 20:31

Hej jeg har lige købt en Yamaha DT 125 så jeg vil gerne lige hører lidt om
hvor man kan få reservedele til den. På forhånd tak!

Mvh.
Thomas

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-10-03 22:01

I news: bn41hg$afk$1@abbeden.bunk.cc,
skrev Thomas Ottesen <thomas.o@home1.gvdnet.dk>
> Hej jeg har lige købt en Yamaha DT 125 så jeg vil gerne lige hører
> lidt om hvor man kan få reservedele til den. På forhånd tak!
>
> Mvh.
> Thomas

Njarh....
Er først lige selv begyndt at kigge mig omkring hvad enduro og offroad
angår, men umiddelbart ville jeg foreslå dig at snakke med:
http://www.enduro.dk og kigge lidt her måske: http://www.mamut.com/dinmc ,
og så er der jo også http://www.tenere.dk , lutter flinke folk der.

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Thomas Ottesen

Dato : 22-10-03 12:17

Arne Lorenzen wrote:

> [...]

> Er først lige selv begyndt at kigge mig omkring hvad enduro og offroad
> angår, men umiddelbart ville jeg foreslå dig at snakke med:

Når nu jeg kører på den så kan man kun kører et lille stykke af gangen for
den går ud, så venter på ca. et halvt min. så kan den starte igen og så
kan man kører et lille stykke igen osv. ved du hvad det kan være??

Mvh.
Thomas

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-10-03 14:40

I news: bn5ov3$u3$1@abbeden.bunk.cc,
skrev Thomas Ottesen <thomas.o@home1.gvdnet.dk>

[klip]

> [...]
> starte igen og så
> kan man kører et lille stykke igen osv. ved du hvad det kan være??

Velvel
Den slags skal jeg ikke gøre mig klog på, men.....
.....lyder umiddelbart som et karbureringsproblem. Lige om lidt kommer der
nogen der ved alt om det der, not?

Fra : Thomas Ottesen

Dato : 22-10-03 15:43

Arne Lorenzen wrote:

> [...]

> Den slags skal jeg ikke gøre mig klog på, men.....
> .....lyder umiddelbart som et karbureringsproblem. Lige om lidt kommer der

Hehe Jow jow
Har fundet ud af hvad der var galt, jeg har sat en ny benzinslange på så
nu kører den bare...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-10-03 17:56

I news: bn651s$q9s$1@abbeden.bunk.cc,
> [...]
[klip]

> Hehe Jow jow
> Har fundet ud af hvad der var galt, jeg har sat en ny benzinslange på

Sådan!
Bare spørg mig en anden gang, hehe

Fra : Thomas Ottesen

Dato : 24-10-03 15:23

Har lige et spørgsmål mere, når nu DT'ern kommer op i omdrejninger så
filer den på koplingen, jeg rører ikke ved koplingen jeg drejer bare
håndtaget i bund og så filer den, er det koplingen der er færdig eller....?

Fra : Armand

Dato : 24-10-03 16:03

Thomas Ottesen <guntherkinta@yahoo.dk> skrev i en
> [...]
> filer den på koplingen, jeg rører ikke ved koplingen jeg drejer bare
> håndtaget i bund og så filer den, er det koplingen der er færdig

.......eller også er koblingen (er IKKE justerskruerne på kablet!) ikke
ordentlig justeret :-/
Går koblingskablet lodret ned i dækslet over forreste kædehjul?
I tilfælde deraf, er der en inde under dækslet en "snegl" hvis "tråd" på
koblingen kan justeres v.h.a. en pinol-skrue med låsemøtrik!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-10-03 12:14

"Thomas Ottesen" <thomas.o@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> Hehe Jow jow
> Har fundet ud af hvad der var galt, jeg har sat en ny benzinslange på så
> nu kører den bare...

Damn! jeg ville have svaret at det sikkert var en klemt benzinslange eller
tilstoppet benzinfilter, hvis jeg havde været lidt mere sikker.. jeg tror
jeg slår mig ned som autoriseret guru

Torben

Fra : Armand

Dato : 22-10-03 16:00

Thomas Ottesen <thomas.o@home1.gvdnet.dk> skrev i en

> Når nu jeg kører på den så kan man kun kører et lille stykke af gangen for
> den går ud, så venter på ca. et halvt min. så kan den starte igen og så
> kan man kører et lille stykke igen osv. ved du hvad det kan være??

Prøv at åbne for tankdækslet og kør en tur.
Hjælper det, er fejlen at det lille lufthul, der er til for at luft skal
komme
ind i takt med at bensinen kommer ud, er stoppet til!

--
Armand.