Bremseklodser fra Louis.de ???
Fra : GRISEN

Dato : 20-10-03 17:13

Er der nogen der har erfaring med SAITO BREMSBELAEGE SINTER fra Louis.de (10044355) ???
Hvad med LUCAS BREMSBELAEGE SINTER fra Louis (10044704) ???

Er de noget værd, eller skal jeg bare holde mig til SBS ???

*
Jan

Fra : anders majland

Dato : 20-10-03 19:53

> Er de noget værd, eller skal jeg bare holde mig til SBS ???

På min "knallert" har jeg været bedre tilfreds med lucas end sbs. Men
jeg har kun slidt et sæt sbs op og vel en 6-8 sæt lucas (og en del
andre) så jeg har ikke den store erfaring med sbs. Men lucas'erne tør
jeg godt anbefale for det er sikkert det samme materiale de bruger til
alle deres sinter klosser.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-10-03 20:47

> Er der nogen der har erfaring med SAITO BREMSBELAEGE SINTER fra
> Louis.de (10044355) ??? Hvad med LUCAS BREMSBELAEGE SINTER fra Louis
> (10044704) ???

Hej Jan

Jeg har kørt med Lucas sintermetal klodser, og de bremser fint, men de holdt
kun halvt så længe som EBC Double H eller Vesrah Sinter som jeg plejer at
køre med. Hvis det er til en MC der skal køres på bane vil jeg anbefale
Carbon Lorraine SBK eller EBC Double H. De kan bremse!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : GRISEN

Dato : 21-10-03 11:38

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]
> køre med. Hvis det er til en MC der skal køres på bane vil jeg anbefale
> Carbon Lorraine SBK eller EBC Double H. De kan bremse!

Ok, hvor køber du Carbon Lorraine SBK og EBC Double H ???

mvh
Jan

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-10-03 13:59

> Ok, hvor køber du Carbon Lorraine SBK og EBC Double H ???

Hej Jan

Jeg købte min EBC klodser hos www.mandp.com www.kjmotorcykler.dk sælger M og
P ting, så mon ikke han kan levere dem også?

Fra : GRISEN

Dato : 21-10-03 18:55

On Tue, 21 Oct 2003 14:59:23 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Jeg købte min EBC klodser hos www.mandp.com www.kjmotorcykler.dk sælger M og
>P ting, så mon ikke han kan levere dem også?

Takker....
Jeg så Hein Gericke havde Carbone Lorraine, men der var jo en del konkurs rygter tidligere på året...

*
Jan